Ulice :-)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12505
9.3.13 20:14

Tak sem si stáhla blbou verzi, tak stahuju znova :cert:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
50145
9.3.13 20:23
@sunnyho.motylek píše:
Tak sem si stáhla blbou verzi, tak stahuju znova :cert:

Mně se dneska poprvé stálo jenom 8 minut :cert:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18259
9.3.13 20:31

Nekdo tu psal, ze ty Marketiny dredy jsou hrozny, dneska jsem si precetla na strankach Novy na chatu, ktery byl s ni, ze ty dredy nejsou jeji..takze je ma jen ta postava :)a jeste uces i dal zmeni :), jeji 22let a na jednu z otazek ohledne vztahu Jardy a ni odpovedela takto:

Zdravím Bereniko, stalo se mi totéž, co Markétě, zamilovala jsem se do svého šéfa, ačkoliv nejsem žádná studentka. :) Příběh Markéty tedy sleduji s napětím. Můj dotaz: Ulice se vždy v minulosti věnovala závažným tématům (stalking, domácí násilí) Bude Markétin příběh patřit mezi ta „velká témata“? Jsem si jistá, že taková zkušenost může Markétu dohnat až k psychickému zhroucení. nechce se svěřit, neví, co si má počít.
Dobrý večer, zdravím všechny na chatu! Milá Lily, myslím si, že to bude velké téma. Dokonce skončí velmi zásadním rozhodnutím, které budou muset Markéta i Jarda udělat.Jestli svatba bude, nemůžu prozradit, ale Jarda bude dělat všechno pro to, aby byla. A Markéta všechno pro to, aby nebyla :-).

Příspěvek upraven 09.03.13 v 20:36

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12505
9.3.13 20:35

@MUFICE jo to mě taky tět koukám a mám to správně

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12505
9.3.13 20:36

@Hanka79 Tak to jsem zvědavá, aby nebyla těhotná

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
46669
9.3.13 20:41
@Hanka79 píše: