Reklama

Vdaná, těhotná a zoufalá

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.01.17 13:55
Vdaná, těhotná a zoufalá

Ani nevím, kde začít :zed: S mužem jsme spolu 7 let, z toho 5 let spolu bydlíme a necelé 3 roky jsme manželé. Manžel pracuje jako obchoďák, takže je 2-3 dny v týdnu úplně mimo domov i přes noc, jinak se vrací v podvečer. Teď o víkendu měl být pracovně pryč, takže jsme se domluvily s kámoškou, že si někam vyrazíme jako zamlada, kdy předem nevíme, kam vlastně pojedeme, přijdeme na nádraží a náhodně něco vybereme. Jely jsme do města cca 120 km od nás, bloumaly jsme po městě, až jsme konečně našly náměstí a co tam nevidím, můj manžel líbá nějakou ženu, potom políbí dítě, které ta ženská drží za ruku, nasedne do svého auta a odjede 8o Já stála jako opařená, ale kamarádka je žena činu, neváhala, šla za ní a mě táhla za ruku. Začala se jí ptát, jestli to nebyl náhodou XY, že je to bývalý spolužák, že na něj nemůžou sehnat kontakt, ať se koukne na spolužáky, kde domlouvají sraz. Žena nic netušila a potvrdila jí, že to byl on, že mu to určitě vyřídí a já tam jen stála a zírala na tu malou, která jako by mu z oka vypadla 8o Kámoška se k ní naklonila a povídá, že má taky takovou princeznu a zeptala se, jak se jmenuje a kolik že jí je, ukázala 3 prstíky a prohlásila: „tatínek odjel pápá“ a já šla do mdlob 8o Cestu domů ani nevím, kamarádka mě nechala u nich, mně bylo špatně, vůbec jsem nechápala, ona se mi omlouvala, že vůbec neví, co to do ní vjelo, jenže to není vůbec podstatný :zed: Bavily jsme se spolu, co mám dělat, že se půl roku snažíme o mimino a pak mi docvaklo, že jsem to v prosinci nedostala a pak to mám jako v mlze, měla doma test a přišel další šok, dva pruhy jako na dálnici 8o Co byste dělaly/i na mém místě? Já vůbec nevím, co dál, kamarádka mu prý rozkope koule :pocitac: Anonym jistě chápete a píšu od kamarádky, nemám