Věčný problém kvůli autu :-(

473
18.1.11 09:34

Věčný problém kvůli autu :-(

Ahojte, potřebuji poradit, už si nevím rady. Nevím jak přesvědčit partnera aby si pořídil auto. Jsme spolu už přes 6 let. Já studuji VŠ, přítel od 18ti pracuje. Nyní mi je 22 a příteli 27. Nebydlíme spolu oficiálně, ale neoficiálně je u mě (bydlím s rodiči, jelikož mi stále dotují VŠ) skoro každý den, když zrovna nejsem v jiném 200 km vzdáleném městě na škole.

S přítelem si skvěle rozumíme, po škole si mě chce vzít, já jeho, vše je naprostá paráda.

Jenže neustále řešíme problém ohledně auta. Jeho rodiče mají 2 auta, ale obě dvě neradi půjčují, navíc stále potřebují. To samé u nás doma. Bohužel, přítel přišel o řidičský průkaz, a tak si stále doma půjčuji naše auto. Mé rodiče už to strašně obtěžuje, komentují to tím, že nejsou žádná taxi služba, a že by měl vozit kluk svou holku a ne já svého kluka. Už jsme se s přítelem stokrát bavili na téma - prosímtě, kup jakékoliv auto, klidně za pár tisíc, se kterým tě budu moct vozit do práce, se kterým si zajedeme do města, do kina, na nákup a nebudeme se muset pořát doprošovat někoho, aby nám jej půjčil. Bohužel přítel neustále argumentuje tím, že nebude kupovat několik let staré auto, že by musel každý měsíc dát 5 tisíc do oprav (což je podle mě opravdu nesmysl), a na nové auto, že nemá peníze. Já, kdybych pracovala a nestudovala, bych auto koupila hned, na leasing, na splátky, jakkoliv, ale bohužel si ještě tak 3 roky budu muset počkat, než budu pracovat. JInak s přítelem jsme ohledně financí v pohodě, máme je už teď společné, respektivě, mi zbyte pár šušní na měsíc, a většinu platí on, nebo mí rodiče.