Vztah s nejlepším kamarádem?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
36
29.11.21 11:53

Vztah s nejlepším kamarádem?

Zdravím, můj příběh je trošku komplikovaný, ale snad se tu najde někdo, kdo by mi dokázal poradit nebo alespoň pochopit mou situaci.
Studuji na VŠ a přes tehdejšího přítele jsem se seznámila minulé léto s jeho spolužáky/kamarády (studují stejnou fakultu, ale jiný obor).
Hodně jsem si tam sedla s jedním z jeho spolužáků, dá se říct, že jsme si od první chvíle měli o čem povídat (měli jsme stejné záliby, humor). S přítelem jsem se zhruba rok zpátky (zima 2020) rozešla, jelikož žije v zahraničí a pandemie nám neumožnila se stýkat, zůstali jsme přátelé, v kontaktu jsme dodnes.
Po rozchodu s přítelem mi bohužel v zápětí (ani ne měsíc) zemřel takřka nejbližší člen rodiny a já se najednou neměla komu „vyplakat na rameni“. V tu dobu jsme se nějak více začali bavit se zmíněným spolužákem expřítele a musím říct, že mi opravdu pomohl. Zachoval se velice citlivě, snažil se hodně si se mnou povídat a ten smutek nějak zahnat. Musím říct, že nás oba tento zážitek velice sblížil a stali jsme se velice dobrými přáteli, začali jsme si pravidelně volat (bydlí v jiném městě a VŠ byly celou dobu zavřené), svěřovat se jeden druhému. Myslím si, že za toho třičtvrtě roku naše přátelství jen upevnilo. Letos v září bylo možné zahájit prezenční výuku a my jsme se konečně mohli vídat častěji, podnikat různé akce, výlety atd.
Musím však říct, že od první chvíle, kdy jsme se začali vídat „fyzicky“ je tam z obou stran evidentně něco více. Očividně je z obou stran velká chemie a ikdyž se jí oba snažíme nějak potlačit, zkrátka to nejde (několikrát jsme se políbili, hodně se objímáme).
Nicméně teď k samotnému dotazu.
I přesto, že s tímto blízkým kamarádem jsme tzv. na jedné vlně, perfektně si rozumíme snad ve všem (politika, záliby, životní postoje) a je tam evidentně i fyzická přitažlivost, já zkrátka s ním nechci vztah.