Zavřená v moc mladém těle

Anonymní
1.10.20 08:53

Zavřená v moc mladém těle

Ahoj/Dobrý den, chtěla bych se s vámi podělit o myšlenku, která se mi poslední rok honí hlavou. Zkrátka a dobře jak napovídá název diskuze, připadám si jako zavřená v moc mladém těle. Jde o to, že je mi 18, studuji na gymnáziu ve 3. ročníku. Vždycky jsem byla psychicky i fyzicky napřed (tenhle příspěvek není mířený zle proti nikomu) Několik let jsem si myslela, že jsem jen vyspělejší a že se to srovná časem až mi mojí kamarádi a spolužáci “dospějí”. Každopádně se časem nic neměnil. Ačkoliv jsem si již našla většinu mých kamarádů je starších (23+) I mému příteli je 27. S tímhle problémem se potýkám už dlouho. krátka a dobře mám potřebu řešit už “dospělý” život. Práci, peníze, bydlení, děti…Omlouvám se jestli moje “přiznání” někoho pohoršilo, ale potřebovala jsem to něják ventilovat.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
1.10.20 09:02

a

A

• Citovat
  • Nahlásit
4726
1.10.20 09:05
@Anonymní píše:
Ahoj/Dobrý den, chtěla bych se s vámi podělit o myšlenku, která se mi poslední rok honí hlavou. Zkrátka a dobře jak napovídá název diskuze, připadám si jako zavřená v moc mladém těle. Jde o to, že je mi 18, studuji na gymnáziu ve 3. ročníku. Vždycky jsem byla psychicky i fyzicky napřed (tenhle příspěvek není mířený zle proti nikomu) Několik let jsem si myslela, že jsem jen vyspělejší a že se to srovná časem až mi mojí kamarádi a spolužáci “dospějí”. Každopádně se časem nic neměnil. Ačkoliv jsem si již našla většinu mých kamarádů je starších (23+) I mému příteli je 27. S tímhle problémem se potýkám už dlouho. krátka a dobře mám potřebu řešit už “dospělý” život. Práci, peníze, bydlení, děti…Omlouvám se jestli moje “přiznání” někoho pohoršilo, ale potřebovala jsem to něják ventilovat.

Proč tě to trápí?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24644
1.10.20 09:07