Zkušenosti s O2

3374
15.8.19 13:47

Zkušenosti s O2

Hezké odpoledne všem. Chtěla bych se s vámi podělit o zkušenost s O2 a trochu se také pozeptat na názor.
V roce 2015 jsem se rozvedla a naše 6 letá dcera padla do střídavé péče, tak abychom byli ve spojení a neřešili kredit jsem v dobré víře zřídila u O2 účet přímo pro ni, takže tam je uvedená a já jako zákonný zástupce doložila veškeré podklady atd… Tak a teď k problému. Do loňského roku běželo vše nějak v pořádku, končila smlouva, tak jsem změnila tarif a udělala prodloužení. Jenže kámen úrazu nastal, když se dceři automaticky obnovují data ( v základním balíčku nějaké měla - viber posílání fotek atd) a účet se každý měsíc navyšoval. Tedy řekla jsem dost, zavolám na operátora a uděláme změnu. Jaké to překvapení pro mě, když mi řekli, že nejsem správce - uvedena jen dcera a další správce osoba jiná, na otázku kdo tam je a jak je to možné - nic vám neřekneme GPDR ochrana osobních údajů jdete na pobočku. Dnes jsem šla na pobočku, přeložila jako vždy OP přeřikala tel číslo a jméno dcery. No nebudeme se s vámi bavit, nejste správce. Říkám a kdo tam je…Dcera a jiná osoba… Říkám jak může být 10.leta dcera správce, když není plnoletá, jak za sebe hradí faktury. A cizí osoba? Říkám nikdo takový v naší rodině není, kdo to tam dal… Nebudeme vám nic sdělovat, doneste rodný a prokažte, že jste matka dítěte. Říkám pokaždé předkládám OP js tam i mé rodné číslo atd… Nezajímá nás to, dokud neprokážete, že jste matka nezletile. :roll: a teď co, absolutně nemám chuť pokračovat další rok ve smlouvě a touto společností… Jenže manžel mi tvrdí že nemám nárok zrušit smlouvu, že se údajně jen někdo upsal. Ale jak upsal když ja se jmenuji úplně jinak než dcera 8o. Setkal jste se s tím někdo?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
15.8.19 14:00

Já jen popřeji, ať to a O2 vyřešíte brzy. Já s nimi už nechci mít nic společného. :) Jako 18letá jsem se u nich nechala na zkoušku upsat k nějakému tarifu. Do 2 měsíců jsem mohla vše bezplatně zrušit, později bych musela doplácet všechny částky, jak by to vycházelo do konce smlouvy, která byla asi na 2 roky. Po měsíci používání jsem přišla na to, že se mi to nevyplatí, zašla jsem tam a slíbili, že vše ruší, ovšem další měsíc přišla další faktura. Znovu jsem tam zašla a řekli, že se stala chyba, že už je vše v pořádku a zruší mi to. A další měsíc přišla další faktura… Opět se tam šlo a odmítli mi to bezplatně zrušit, protože jsem podle faktur přesáhla bezplatnou lhůtu na zrušení. Musela na ně naběhnout mamka, udělat tam cirkus, seřvat je tam a docílila toho, že přistoupili na to, že mi to zruší pouze v případě, že si od nich odkoupím SIM kartu asi za 300 Kč. Od té doby o nich nechci ani slyšet.

  • Citovat
  • Nahlásit
18090
15.8.19 14:02

No tak dones na pobočku rodný list, prokaž že jsi matka a jednej dál. Samozřejmě že smlouvu můžeš vypovědět, ale zřejmě k tomu bude vázaná pokuta.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3380
15.8.19 14:07

Jsou to smejdi a uz jsem s nima mela taky nekolikrat problem. Ale ktery operator je u nas lepsi? Muj otec se zase handrkuje o nesmysly s T-mobilem. Vsichni tri to jsou jedna banda.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15863
15.8.19 14:10

Dones rodný list a řeš to dál. Počítej s tím, že ale budeš muset něco zaplatit. Smluvní pokuta myslím je 1/5 z každého měsíce. Pokud má od nich i dotovaný telefon, tak i tohle.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4423
15.8.19 14:14

Ať faktury posílají tomu jejímu zástupci a ne tobě. Já bych to tam šla změnit ihned.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3374
15.8.19 14:18

Ja tam zajdu odpoledne znovu, ale tohle je prostě bordel. Platit účty můžu, ale přeci tam nemůžou dát správce osobu cizí.
Jak tedy může být platná smlouva, když já vlastně nemám právo cokoli s účtem dělat :roll:

Žádný dotovaný telefon atd není naštěstí

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
800
15.8.19 14:23

Nějak nevidím problém. Dones RL a res to snima. Nějak nechápu proč ji nemáš pod svou smlouvou a že tedy to navyšování dat bylo opakovaně si neřešila dřív. Jde založit moje o2 a tam jde tohle všechno nastavit okamžitě. Já s o2 nemám tedy výrazne problémy. Myslím, že smejdi jsou vsichni.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5748
15.8.19 14:27

Myslím, že automatické obnovení dat se dá zrušit i v nastavení telefonu, ne? Což sice neřeší problém s tím, kdo může jednat za tvou dceru, ale dočasně to může aspoň stopnout vyšší účty.

Jinak zrovna před pár dny jsem rušila smlouvu s O2 a musela jsem absolvovat pár telefonátů, kde mě přemlouvali, ať neruším, nabízeli lepší tarif a pořád do mě hustili a hustili, to se nedalo ukončit. Fakt jsem musela X krát zopakovat, že opravdu nechci, nemám zájem, ne, ne ne… Pořád do mě klavírovala a klavírovala, že to a ono…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3374
15.8.19 14:28
@mission84 píše:
Nějak nevidím problém. Dones RL a res to snima. Nějak nechápu proč ji nemáš pod svou smlouvou a že tedy to navyšování dat bylo opakovaně si neřešila dřív. Jde založit moje o2 a tam jde tohle všechno nastavit okamžitě. Já s o2 nemám tedy výrazne problémy. Myslím, že smejdi jsou vsichni.

Protože ja jsem byla v době základní v privátní síti.
No jasně vůbec není problém uvedena cizí osoba jako správce účtu :lol: pardon, ale v tom problém tedy vidím :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3374
15.8.19 14:29
@Fazulina píše:
Myslím, že automatické obnovení dat se dá zrušit i v nastavení telefonu, ne? Což sice neřeší problém s tím, kdo může jednat za tvou dceru, ale dočasně to může aspoň stopnout vyšší účty.Jinak zrovna před pár dny jsem rušila smlouvu s O2 a musela jsem absolvovat pár telefonátů, kde mě přemlouvali, ať neruším, nabízeli lepší tarif a pořád do mě hustili a hustili, to se nedalo ukončit. Fakt jsem musela X krát zopakovat, že opravdu nechci, nemám zájem, ne, ne ne… Pořád do mě klavírovala a klavírovala, že to a ono…

Ano dá, ale jen v době kdy je dcera u mě a vzhledem k tomu, že sem jezdí kdy se jí zachce je to celé složitější..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5748
15.8.19 14:35
@mofiz píše:
Ano dá, ale jen v době kdy je dcera u mě a vzhledem k tomu, že sem jezdí kdy se jí zachce je to celé složitější..

Jakože si to sama zase zapne? No tak bych slečně mobil zabavila, když nechápe, že to stojí hromadu peněz. A v 10 letech si jezdí, jak se jí zachce? No nevím teda…

Nicméně zašla bych s rodným listem a zkusila vyřešit… Ale zrušením smlouvy u O2 si nepomůžeš, u jiného operátora to nebude lepší.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3374
15.8.19 14:42
@Fazulina píše:
Jakože si to sama zase zapne? No tak bych slečně mobil zabavila, když nechápe, že to stojí hromadu peněz. A v 10 letech si jezdí, jak se jí zachce? No nevím teda…Nicméně zašla bych s rodným listem a zkusila vyřešit… Ale zrušením smlouvy u O2 si nepomůžeš, u jiného operátora to nebude lepší.

Dceru prosím neřešit, děkuji
Rodný list mám připravený, zajdu tam odpoledne. Raději se přeorijentuji někam jinam, snad to nebude z bláta do louže.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5748
15.8.19 14:47
@mofiz píše:
Dceru prosím neřešit, děkuji
Rodný list mám připravený, zajdu tam odpoledne. Raději se přeorijentuji někam jinam, snad to nebude z bláta do louže.

Ok, dej vědět, jak si dopadla, zajímalo by mě to. Praktiky operátorů jsou občas fakt hrozné.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3332
15.8.19 14:54
@mofiz píše:
Dceru prosím neřešit, děkuji
Rodný list mám připravený, zajdu tam odpoledne. Raději se přeorijentuji někam jinam, snad to nebude z bláta do louže.

To nemá smysl. Všichni jsou na tom stejně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama