Zůstat s ním nebo pryč od něj?

Anonymní
15.10.20 09:22

Zůstat s nim nebo pryč od něj

Dobrý den,
píšu sem protože mě zajímá názor ostatních abych si jen potvrdila mou situaci.
Jsem s přítelem 7 měsíců je to krásných 7 měsíců ale tedy až na par věci, které mě mrzí…
První věc jsou finance, nebydlime spolu, jsem studentkou vysoké školy občas nějakou tu brigádu mám pokud stíhám ale to mi činí zhruba (1500-3000) měsíčně přítel je už v práci kde si moc nevydělá
Když jedu k němu tak vždycky jdeme nejdřív do obchodu protože doma údajně nic nemá a všechno platím skoro vždycky já… když on je v práci přes týden a já nemám z čeho uvařit oběd tak jdu do obchodu kde opět nechám nějaké peníze a on mi na to nic nepřispěje, když jdeme někam kde se má platit tak jsem to většinou já co vytáhne peněženku on se k tomu nikdy nemá a už toho mám dost musím si o tom s nim promluvit ale bojím se ze to bude konec…
Další věc co mě mrzí je to ze byl pozvaný na narozeninovou oslavu nemohl se ji zúčastnit ale druhy den pro mě přijel a té dotyčné osobně nepodal ani ruku ani ji/mu nic nekoupil, kdyby aspoň koupil nějakou blbou čokoládu… teď je ta dotyčná osoba naštvaná a nechce abych si ho vodila domu jde totiž o to ze když partner přijede k nám tak se tu má jako král všichni mu jenom všechno strkají pod nos ale ze by on někdy něco přivezl to ne… naopak mi třeba napíše ze chce koupit pivo a to a to…
Na moje narozeniny mi upekl dort… a řekl mi ze zbytek mi da potom ze mu to ještě nestihlo přijít… jsou to 4 měsíce a nic…
No a teď to co je i pro mě hodně špatné téma
Nechodí každý den se sprchovat nedělá mu to dobře zuby si čistí zásadně jednou za den a když mu řeknu ať se jde osprchovat tak mi řekne však nesmrdim nebo mě se nechce…