Chci miminko

1
24.8.06 22:05

Chci miminko....

Ahojky maminky, je mi 20 let, mám přítele se kterým plánujeme budoucnost… Moc toužím po dítěti… poslední dobou nemohumysletnanic jiného než na miminko… Jsem na vysoké škole. Příteli je 27 má před sebou poslední rok VŠ, a pracuje už 7 let u Policie ČR. Na miminko má takový názor, že pokud to přijde, nebude vůbec proti… Nevím comám dělat, zdamám ještěrok počkat nebo ne. Kamarádka je v 8 m.t. tvrdí mi, že nikdo neni víc na mimipřipravený tak jako já… Co si myslíte???????? Děkuji všem…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2114
24.8.06 22:13

No tak na co čekáte :) Když mi bylo tolik co tobě narodila se mi první dcera, teď už mam druhou, studuju taky ale na SŠ, na VŠ se teprv chystám 8)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9867
24.8.06 22:15

Thio, dostuduj…
Ver mi, ze bys to mela ted tezky - a pritel taky.

Zacnete spolu bydlet, poridte si psa a vymalujte byt. Jeste jedte na vodu - a pokud tohle vsechno prezijete, tak budete uzasni rodice :)

L.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1716
24.8.06 22:16

Pokud si myslis, ze zvladnes skolu i dite, mate alespon nejak vyresene bydleni a zvladnete to financne, tak proc ne. Ale doporucovala bych si promluvit s nejakou maminkou z okoli (nejlepe take studentkou) o tom, jake to je a co obnasi pece o dite. Nebo s tvoji kamaradkou po porodu o tom, jak to zvlada a jestli se to da studiem zvladnout.
Jinak maminek studentek je spousta, ne vsechny maji vyresene bydleni na trvalo a deti vychovavaj dobre a jsou spokojene. Jen to maji o hodne slozitejsi, nez „obycejna“ maminka na materske.
Jde o to, aby si pozdeji nelitovala.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
978
24.8.06 22:22