Clostibegyt

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6244
19.6.14 13:21

@eiffelka taky nechápu braní toho ultrogestanu prvních 10 dní. Mě ho dal doktor s tím, že ho mám brát po ovulaci. Clostík 3. - 7. den, pak asi 12-13DC na ultrazvuk, zda clostík zabral a pak píchnutí pregnyl, který spustí ovulaci do 48 hodin a ultrogestan mi nasadil až pak. Je tedy pravda, že se mi po tom clostíku a pregnylu cyklus srovnal přesně na těch 28 dní, ale to bylo tím, že mi řídil pregnylem ovulaci. Ultrogestan mi cyklus naopak prodloužil, protože jsem ho původně brala do menstruace, která nedorazila. Ale po vysazení vždy dorazila 3 den. A co jsem četla různé odpovědi lékařů, na to, kdy dorazí MS po vysazení ultrogestanu, tak říkali že je to kolem těch 3 dnů. Můj doktor mi sám říkal, že pokud nedorazí do 14 dnů od vysazení, mám se u něj zastavit. Jinak s tím otěhotněním po clostíku je to individuální, já ho brala 3 cykly, každý větší a větší dávku. Ten poslední 1-1-1 a stejně jsem měla vždy jen jeden folikul a těhotenství se zatím nepodařilo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
737
19.6.14 14:15

Ten utrogestan na „zacatku“ je pry vlastne na vyvolani MS. Potom bude teprve ten prvni cyklus. Ale uz jsem to dobrala minule utery a zatim nic. Tak vazne nevim, proc mi to takhle doktor rikal(dal mi docela nadeji) a na jine vysetreni nepozval. Uz je mi 38 a prcka uz mame, bylo mi 35 a byl hned:).Tak zase ten kolotoc s doktorama, testovanim..ach jo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15418
19.6.14 15:07