Dcera hrozně zlobí v 1. třídě

Napsat příspěvek
Velikost písma:
3368
6.2.14 14:15

@Bábrdl @rozmary drsná reakce? Ona jí jen odpověděla, že tam nic takového nemají. Nebo měla dát družinářce přednášku o tom, že to se neříká a nedělá? Kdyby to bylo naopak, tak je to hodně drsné, nicméně tady to opravdu vidím na obrovskou chybu družinářky a logickou odpověď malý holky.
Ale myslím, že toto není hlavní bod diskuze.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5826
6.2.14 14:31
@káťa píše:
Já sama jsem taky zlobila a učitelku poslala kamsi, ale to jsem byla v sedmé třídě. Táta mi pak zmaloval zadek a bylo. Dneska jsem slušná, pracuji ve státní správě a trestám „lumpy“…
Jen prostě si nějak nevím rady s tou mojí dcerkou, ale asi navštívím toho psychologa. On nám před 2 lety nejdříve zemřel můj táta (její milovaný dědeček), za 3 měsíce na to její táta a za dva měsíce na to náš pes, se kterým byla od malička. Zvládla to všechno relativně dobře, ale bůh ví, co se jí v té makovici honí. Je pravda, že mi už několikrát říkala, že nechce, abych jí taky umřela. :(