Dilema - druhé dítě...

Anonymni
21.9.08 13:01

Dilema - druhé dítě...

Ahoj
promiňte že jsem se nepřihlásila, ale své dilema příliš nesděluji ani svému blízkému okolí a mám s tím trochu problém i tady…
Asi se mi moc nedá poradit, ale potřebovala jsem to dostat ven.
Nevím,jestli je to úplně běžné. Přepadla mě chuť na druhé děťátko, jenže na druhé straně - jsem po první mateřské jeden rok v práci, a prostě mě to tam baví, líbí se mi tam, a chci tam zkrátka ještě tak dva roky zůstat. Není to kvůli penězům ani závratné kariéře (jsem učitelka na střední), ale zkrátka svou práci mám taky hodně ráda, a láká mě to tam.
Prosím není nutno v tom hledat žádný podtext, prostě v životě jsem pracovala zatím jen dva roky (což mi připadá málo), je mi 30 let, a těžko si představuju další 3 roky doma.
S tím, že všechno v životě nelze naplánovat, samozřejmě počítám.
Už před prvním otěhotněním mě „mateřský pud“ přepadl velmi silně, až nečekaně, pak se ozval když bylo malé asitak půl roku (taky silně), to jsem potlačila, a teď se ozval, když jsou malé skoro čtyři roky.
Ale taky silně. Např.: v lékárně jsem se otočila a viděla jsem v kočárku sedět chlapečka - a vhrkly mi slzy do očí (asi jsem trochu šáhlá…) a byla jsem ráda, že jsem vůbec řekla magistře, že chci multivitamíny.

Nevím, jestli mě někdo pochopíte, ale zároveń VELMI chci teď zůstat v práci. Během první mateřské mi potom práce nejdřív vůbec nechyběla, potom trochu, potom hodně.
Jenže teďka mě opravdu silně zasáhlo tohle. Pohled na miminkovské oblečky za výlohou, případně novorozeně v autosedačce se u mě rovná pohledu např. do zamčené cukrárny plné dobrůtek nebo jak to mam přirovnat.

Díky jestli si na mě najdete čas.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
21.9.08 13:01

A podpis:
Péťa

(dopsala jsem to trochu zpocená… jsem asi prdlá)

• Nahlásit
  • Citovat
9549
21.9.08 13:50