Duben 2012 //

Napsat příspěvek
Velikost písma:
8660
26.6.12 15:46

@hanak Listovka a přibírání-mohu potvrdit, také jsem to slyšela od kamarádek co jsou zdr. sestry, že prý bacha na to

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8660
26.6.12 15:51

@verrda Nene, neberu, přestala jsem s koncem prvního trim. prý je listovka důležitá před početím a ze začátku těhotenství, ale nejsem lékař, jen má zkušenost :) takže pokud si nejsi jistá určitě důvěřuj názoru lékaře, nechci rozhodně nikomu tvrdit, že mám pravdu :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
hanak
26.6.12 15:55
@lucillee píše:
@hanak Listovka a přibírání-mohu potvrdit, také jsem to slyšela od kamarádek co jsou zdr. sestry, že prý bacha na to

Luci, já tohle viděla teď sama na sobě. Za prvních 11 týdnů, kdy jsem fakt brala hodně listovky plus vitamíny, jsem nabrala „úžasných“ takřka 7kg. Jakmile jsem vysadila obojí, do další kontroly za 3 týdny jsem nabrala jen půl kg. Prostě tělo se srovnalo zpátky do normálu. Teď jsem se vážila, uplynulo další 2 týdny a mám asi dohromady navíc o 8kg, takže hlavní nárůst byl v době, kdy jsem brala DHA a vitamíny. Docela mazec!

• Citovat
  • Upravit
3792
26.6.12 16:00

Tak to já mám zatím 3 kg nahoře…

A co se týče listovky, ten femibion od II. trimestru ji má méně, než ten základní. No bylo mi doporučeno do 20 týdne, tak pak uvidím a to už se mi snad srovná i ten žaludek ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8660
26.6.12 16:01

@hanak jj je prostě potřeba poslouchat svoje tělo, já tedy zatím nepřibrala, možná max 1kg, nijak zvlášť jsem si váhu nehlídala, ale měla jsem pocit, že se mi po těch těhotenských vitamínech brutálně zkazila pleť, měla jsem pupínky a boláky i na zádech a v dekoltu brrrr samozřejmě to mohlo být i tím jak kolísají hormony, ale hned jak jsem vysadila vitamíny, pupínky jsou pryč, toť má zkušenost

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
hanak
26.6.12 16:16
@lucillee píše: