Klinické centrum Iscare

Napsat příspěvek
Velikost písma:
176
26.5.13 20:34

Ahojdi holky, jsem tu nováček :D začala jsem chodit do Iscare, k doktorce Jaržembovské, teď jsem před IVF, ale našel mi můj gynekolog streptokoka…prý v tu chvíli bych neměla začínat IVF…máte někde zkušenost? :)) děkujuuu mooc :) Jinak Dr. Jaržembovská se trošku spletla a nasadila mi hormony, které měli dle jejího pohledu přivolat následně menstruaci. Pak jsem byla u MUDr. Ďurechová, ta říkala, že bych je ani dostat nemohla a nasadila mi další hormony. Tak už nevím, jestli k Jaržemb. dále chodit :? :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4753
26.5.13 23:31

@merienka já na Jaržembovskou nedá dopustit jsem sní velice spokojená. Byla jsem i Ďurechové, ale moc jsem z ní nebyla nadšená má zvláštní přístup není moc zdílná, ale je to jen můj názor.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6419
27.5.13 00:04

@Luca89 až 24.11. ale jdu na plánovaný císař takže počítám, že to bude někdy mezi 10-15.11…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14112
27.5.13 09:55

Já jsem teď na IVF a bohužel na Jaržembovskou nemám štěstí ted měla dovču, vp átek jdu na kontrolu k Turkové, OPU a ET asi taky s ní nebudu mít šanci, pěkně mě to štve teda!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14112
27.5.13 10:03

HOlky pamatujete si jak to bylo s mražením embryjek? Lišila se nějak cena tím, v jakém stádiu embryjka byly??Např. v genetu vím, že je to za6tis když se mrazí po 5–6 dnech a nebo myslím 3500 když se mrazí po 2–3dnech.

Děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1111
27.5.13 10:15

@MisTer Ahoj, tak na úvod přeji hodně štěstí do IVF! Už jste se do toho tedy pustili… hlavně ať to má stejný průběh jako u spousty z nás, tzn. 1. IVF a hned miminko v bříšku! Pokud vím, tak v ceníku žádné rozlišení není.. já nechávala mrazit blastocysty (5-ti denní) a bylo to za standardní cenu 3 nebo 3,5 tis.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14112
27.5.13 11:18