Inseminace - co to přesně obnáší? Co znamená IUI AID a IVI AIN?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
2481
16.9.09 13:27

ahoj holky, příští měsíc mne čeká první IUI. Jsem v tomhle směru maličko nezkušená, a tak se k vám přidám, jestli nevadí.
Je to bolestivé nebo vůbec ?? A jak mi bylo sděleno, úspěšnost početí je malá, cca 20% :( … Je tu nějaká holčina, která otěhotněla ?? A pokud ano, tak na kolikátý pokus ? V CARu mi řekli, že bychom udělali 3× IUI a pak IVF. Mám žádat před IVF nějaká další vyšetření, jako imunologii a genetiku ? Děkuji za případné informace, Lucie

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
16.9.09 14:54

ahoj Lucko, já jsem tady taky nováček a 2.10. jdu teprve s manželem na první konzultaci do CARu, tak vůbec nevím, jak to dopadne… ale hodně tady o tom holky píšou, takže já taky zatím šmíruju a snažím se o tom všem něco dozvědět. :roll: Ale IUI prý nebolí vůbec, jen někdy je to trochu nepříjemné, ale to je individuální, stejně tak i úspěšnost je u každé jiná - holky tady otěhu hned na první pokus a některá až na šestý…záleží na výsledcích vyšetření, s kterými do toho jdeš. :| Já se modlím, aby mi to také vyšlo na první pokus… :wink: Luci, a do jakého CARu jdeš, jestli se můžu zeptat? :roll:

jinak zdravím tady všechny holky a všem přeji, ať se daří vše zvládnout v pohodě! :-)

• Citovat
  • Upravit
213
16.9.09 14:58

jéééé, omlouvám se, zapomněla jsem se přihlásit :oops: takže to pro Lucku a ostatní holky pozdrav jsem psala jáááá !!!:lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2481
16.9.09 15:26

ahoj Štěpi, já už mám za sebou 2× návštěvu v Gennetu v Praze… Při první proběhly odběry krve, moči (i přítele) a poté spermiogram. Při druhé UTZ. Všechny výsledky jsou v pořádku, spermiogram nadprůměrný, takže to je OK. U mne anovulace :cry: