Jízdní kolo pro dospělého z bazaru?

CokeLady
25.7.13 20:07

Jízdní kolo pro dospělého z bazaru?

Zdarec :pankac:

Prosím o radu: chtěla bych si pořídit jízdní kolo, naposledy jsme ho měla ještě jako puberťačka. Pro začátek chci menší investici, což u nového kola znamená hroznou kvalitu, tak radši ojeté kvalitnější jsem myslela.

Každopádně se v tom vůbec nevyznám, nevím co mám hledat. Asi spíš trekkingové než horské, že? Krosit někde lesy nebudu, spíš silnice. Nevím jakou velikost kola zvolit (výška 168 cm), řekněme že kondičně jsem na kole začátečník, žádný atlet.

V jakých značkách vybírat a je vůbec vhodné koupit ojeté kolo?

Prosím o jakoukoliv radu. Moc díky :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

25.7.13 20:13

@CokeLady velikost budes mit asi stejne velkou jako já (mam 165cm) a to 18. Značku bych doporičila Author. Ale jestli kupovat starší netušim :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58662
25.7.13 20:16

Tákže.. bazarové klidně, volila bych značky jako merida, leader fox, kellys… Kolo treckové nebo krosové, horské se hodí spíš do toho terénu, trekové je kombinace, na silnice a lehčí terén. Dej si pozor na značky ala olpran, to jsou celkem šunty :think: rám zvol dle vyzkoušení v bazaru - musíš zkusit sednout - v základní poloze pohodlně došáhnout na stupačky, nemít nohy u krku. Rám si zkus, mě třeba dámské nesedí, vždycky jsem měla pánské :think: Já osobně měla rám 20, výšku mám 174, ale měla jsem horské do velkých terénů, tam je lepší ten rám menší.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58662
25.7.13 20:17

Jo a ještě - v bazaru velkého majzla, ať si nekoupíš kradené kolo.. Na spodní straně rámu bývá číslo, dražší kola jsou registovaná u pčr, zjistíš dotazem přes web. stránky. ty dražší chtít s doklady - pokud není kradené, tak je k tomu většinou mají.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
CokeLady
25.7.13 20:19

Bazarem jsem myslela třeba bazar na netu, aukro apod. Jde to vůbec koupit takhle naslepo? :roll:

• Citovat
  • Upravit
58662