Kamarádka se pořád zve na návštěvu

Anonymní
23.5.21 21:53

Kamarádka se pořád zve na návštěvu

Za pár týdnů rodím a mám kamarádku, která mé těhotenství prožívá více než my s přítelem. To, že neustále něco kupuje a já tak nemám v podstatě prostor koupit si něco dle svého uvážení, to čert vem (alespoň ušetříme, že jo), ale co mě začíná štvát, tak to, že se neustále zve na návštěvy. Ale kdyby to byla návstěva třeba na 2-3 hodiny… ona přijde už v 10 ráno a sedí u nás do sedmi do večera. A je schopná přijít takhle každý týden. Už jsme se bavili s přítelem, že nás to začíná docela obtěžovat, tak jsem jí už naznačila, že její návštěva je na celý den, a že pak už nic nestihnu udělat (jsem na home office a do toho ještě dálkově studuji, takže potřebuji času mnohdy kapku víc).

Už od začátku května mi píše, jak se chce stavit na návštěvu, ale mám zkouškové, do toho předěláváme byt, takže fakt nemám čas na její celodenní vysedávání. Slíbila jsem jí, že se jí sama ozvu, až na tom budeme s časem líp. Kromě toho, že mě denně bombarduje zprávami, kolik zkoušek mi ještě chybí, mi v týdnu opět psala, kdy se teda může stavit. Opět napsala, že mám ještě příští týden zkoušku, takže pak napíšu a domluvíme se. Dneska mi od ní zase došla zpráva, že už má opravené auto, takže se staví. Už jsem to nevydržela a napsala jí, že mám v týdnu ještě zkoušku, a pak potřebujeme dodělat co nejvíc z rekonstrukce, než se mimčo narodí (červen/červenec), takže se nejspíš uvidíme až v polovině června, kdy jsem pozvala více kamarádek na takové poslední posezení před porodem. Odepsala mi jen: „Aha, ok.“ a urazila se.

Začínám mít strach, jak to bude probíhat, až se mimčo narodí. Řekli jsme si s přítelem, že v šestinedělí žádné návštěvy nechceme, a když už se urazila teď, jak se zachová, když jí řeknu, že chceme s miminkem klid? Touto story tak mířím k dotazu, jak se k takové kamarádce chovat? Chci být na ni slušná, ale zároveň mám fakt nervy :pocitac:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce: