Kde koupit levně látky - Brno

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

MarryFrank
Kecalka 202 příspěvků 14.02.17 12:24
Kde koupit levně látky - Brno

Ahoj holky, přihlásila jsem se do kurzu šití na stroji (jsem úplný začátečník, ale moc bych chtěla šít) a budu shánět látky (taškovinu, na polštář apod… prostě různě). Nevíte kde v Brně mají velký výběr a dobré ceny?

Děkuji

Reakce:

ropucha 02
Ukecaná baba ;) 1173 příspěvků 14.02.17 13:10

Poměrně dobře se dá vybrat v prodejnách Kars, jeden je na Maliňáku (bývalý Tuzex), a ještě levnější býval na rohu Cejl- Tkalcovská, ale tam jsem hodně dlouho nebyla, takže nevím, jestli ještě funguje.

MarryFrank
Kecalka 202 příspěvků 14.02.17 14:21

@ropucha 02 děkuji, půjdu tam mrknout

Potkyš
Závislačka 2530 příspěvků 14.02.17 14:26

Ten Kars je víc vzadu na Cejlu. Naproti zastávky u cigošpáru.

MarryFrank
Kecalka 202 příspěvků 14.02.17 14:32

Koukala jsem Benešova 2 a Cejl 66

Potkyš
Závislačka 2530 příspěvků 14.02.17 14:35

Jo ten cejl 66 je ten co jsem psala. Je tam příjemná prodavačka co poradí.

MarryFrank
Kecalka 202 příspěvků 14.02.17 14:36

@Potkyš super a ještě někde jinde nakupujete? Nebo jen Kars?

Potkyš
Závislačka 2530 příspěvků 14.02.17 14:39

@MarryFrank Byla jsem jen tam. Hledala jsem látku na závěsy do obýváku a tam měly přesně takovou co jsem chtěla, takže jinde jsem nehledala.

Luckaa0
Kecalka 161 příspěvků 25.02.18 22:12

Ahoj, ráda bych se přidala a položila stejný dotaz. Máte typ kde levně nakoupit látky k šití lůžkovin pro miminko? Děkuji

chaela
Ukecaná baba ;) 1286 příspěvků 2 inzeráty 25.02.18 22:21