Kdo dělá autoškolu a nemá na to buňky?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
lucineeccka
2.12.11 19:20

Ještě dodám, že jsem měla 28 jízd + asi 10? kondiček.Bylo to kůli tomu, že jsem měla ty zkoušky dlouho po sobě.Než jsem měla zkoušku učitel se se mnou byl projet a říkal mi, že jestli takhle pojedu tak, to určitě dám no a když jsem šla na zkoušku = katastrofa. :zed: A nedávno jsem jela k babička a do vrat jsem se trefila na třetí pokus. :oops:

• Citovat
  • Upravit
1392
2.12.11 19:20
JustynaSvobodova píše:
alsem píše:
ja nevim, ale kdyz tohleto dokazez po 30ti hodinach, tak bych zbytecne za ty zkousky neplatila :think: Musela bys do toho asi jeste hodne investovat, aby si ty zkousky udelala :nevim:
máš pravdu,nezvládnu to,vyhodila jsem už skoro 10 000 zbytečně a myslím že dál si připlácet jízdy jsou akorát vyhozené peníze.

No jestli ten řidičák nutně nepotřebuješ tak se na to vykašly :mrgreen: A co říkala mamka když si to naprala do pole a pak do garážových vrat :lol: Nedoporučila ti vykašlat se na řízení :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2.12.11 19:21
Michaela23 píše:
Tak každému jde něco jiného,někdo je šikovný na tohle,jiný na něco jiného,někdo se naučí jezdit za jeden výcvik v AŠ, někdo potřebuje pár jízd navíc a někdo na to nemá buńky ani kdyby těch výcviků udělal 10 :nevim: manžel dělá instruktora v autoškole a pár takových lidí už tam měli,zaplatili třeba 2 celé výcviky a stejně to nakonec vzdali, ale nestává se to často, možná tak 1 za rok :nevim:

Asi jsem ten jeden případ za rok,prostě blbá blondýna

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1392
2.12.11 19:22
JustynaSvobodova píše:
Michaela23 píše: