Kočárek Mutsy

Máte zkušenost s Mutsy 4 Rider?

Přidejte zkušenost s Mutsy 4 Rider
Napsat příspěvek
Velikost písma:
9454
31.8.10 10:57

sme prijely z venku tak je spinavej jak prase…ale abys videla ze to funguje a kde mam ten kos :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3112
31.8.10 11:00

Tak to tu studuju a tobě opravdu ty háky jdou mimo :think: mě naráželi na konstrukci. :nevim: jdu to ještě jednou zkusit a vyfotim.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9
31.8.10 11:10

Ahoj, protože mám kočárek z druhé ruky, tak jsem se rozhodla kolečka přestříkat.Vypadá to dobře a barva drží.Koupila jsem stříbrnou barvu na umělou hmotu ve spreji, která mi přišla nejpodobnější.Praktické zkušenosti z ježdění zatím nemám, protože termín porodu mám za 14 dní.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3112
31.8.10 11:13

Mikitaa - tak jsem to ted zkusila se sundaným sportákem a krásně to šlo.Když sem ho nandala,tak to prostě nedocvakne :zed:
Tobě to jde i se sportákem?Nebo ještě jezdíte v korbičce?

A nebo mám něco se skládáním :think: ale bez háků to zacvakává :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5352
31.8.10 11:15

Jé Andyy vyfoť nám to a kdybys měla foto původního stavu tak dej sem, ať se poučíme. Já mám sice kočárek nový a ještě jsme nevyjeli, ale nedělám si iluze, že ty plasty ježdění přežijí bez úhony, zvlášť každodenní zajíždění do úzkého výtahu.

Mikitaa tos mě vyděsila s tím, jak vypadá kočárek po příjezdu z venku :-) Já si pořád maluju, že s ním budu rovnou z lesa zajíždět do předsíně, kde teď nový čeká na zahájení provozu a stojí na bílém koberci :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9454
31.8.10 11:17

jo ja to skladam se sdelanym sportakem…ale myslim ze uz sem to nekolikrat slozila aji s tim vrskem, ale to ted nevim…jdu to vyzkouset :mrgreen: . my korbu nemeli tak nevim jak to jde s korbou :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9454
31.8.10 11:18
Mafina5 píše: