Kočičí diskuse

Napsat příspěvek
Velikost písma:
17162
2.5.11 14:34

SZ odeslána ;-)
Snad ti dodám trošku optimismu… ono všechno jde, i když je to zprvu těžké ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2100
2.5.11 14:35

Laky, jsem hrozně moc ráda, že konečně nějaký byt vyšel :dance: Moc držím palce :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17050
2.5.11 14:44

kačuli: já se za sebe bojím hlavně toho, že nebudou mít děti. Nebo že se sesypu hlady já :lol: :nevim: . Já ještě studuji a ten kurz je fakt drahý:(…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17162
2.5.11 14:47

Nebudu ti tady psát, jak růžové to bylo… občas mi na den na jídlo vyšla 100,–, někdy více, jindy méně… Erdula měl obědy ve škole, ráno na snídani housku, sváču a k večeři taky něco… Dělala jsem to tak, že 1× týdně jsem udělala nákup v kauflandu na týden a pak jen kupovala pečivo - občas to bylo o ústa, ale zvládlo se to ;-)

Jak máš velké dítka??? ;-) Neboj, manželovi stanoví výživné dětí a může soud i výživné manželky, pokud je vina rozvodu na jeho straně a ty nemáš možnost se sama živit (nepracuješ kvůli dětem, studiu a pod.) ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9099
2.5.11 18:06

Anet ty jsou krásne :hug:

Laky gartuluji k bytečku jsi statečná že ses rozhodla pro samostatný bydlení s dětmi :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1312
2.5.11 20:49

Laky tak hodně štěstí v novém bydlení a ať se ti daří mnohem lépe :potlesk: :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17162
3.5.11 10:41
KačuliKačka píše:
Jak máš velké dítka??? ;-)

Promiň, mám vypnuté podpisy, takže jsem neviděla… takže jsi na RD :think: Zašla bych se poptat na sociálku - přídavky na děti (pokud nemáte) a příspěvek na bydlení.
Když můžou stát škubat ti,c o to nepotřebují, tak proč by neměla mamča, která to potřebuje???

A jaký kurz studuješ?? :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17050
3.5.11 10:52