Lidi na učebním oboru, mám se bát?

Anonymní
13.4.21 09:01

Lidi na učebním oboru, mám se bát?

Dobrý den, mám takový menší dotaz. Půjdu na učební obor, a chtěla jsem se zeptat, jací jsou tam lidé? Měla jsem čtyři trojky na vysvědčení. O obor mám zájem (kuchař), a určitě bych si potom udělala nástavbu. Jsem docela citlivá, co se lidí týče, ale to je už můj problém. Každopádně počítám s tím, že tam nebudou lidi třeba jako na gymplu.
Co si o tom myslíte vy? Na škole jsou jak učební, tak maturitní obory.
Nějaké rady třeba? Jak se nechytit špatné party nebo tak, z toho mám docela obavy.. jsem docela citlivá, a tím pádem manipulativní osoba.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
935
13.4.21 09:07

Sice už nejsem student, ale matka. Ale taky jsem byla na učebním oboru, a musím ti říct, že nezáleží že to je učiliště, ale hlavně jde o to jaká má ta škola pověst, já byla na škole, která byla plná feťáků. A nejdůležitější je, co máš v hlavě ty. Ty se s těmi lidmi nemusíš absolutně stýkat, bavit se. Jestli jsi dost rozumná, tak se nechytíš a nenecháš strhnout. ;) ;) A věř že určitě si ve třídě najdeš kamarádku/dá k sobě. :) Ty třídy jsou smíšený..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28456
13.4.21 09:08
@Anonymní píše:
Dobrý den, mám takový menší dotaz. Půjdu na učební obor, a chtěla jsem se zeptat, jací jsou tam lidé? Měla jsem čtyři trojky na vysvědčení. O obor mám zájem (kuchař), a určitě bych si potom udělala nástavbu. Jsem docela citlivá, co se lidí týče, ale to je už můj problém. Každopádně počítám s tím, že tam nebudou lidi třeba jako na gymplu.
Co si o tom myslíte vy? Na škole jsou jak učební, tak maturitní obory.
Nějaké rady třeba? Jak se nechytit špatné party nebo tak, z toho mám docela obavy.. jsem docela citlivá, a tím pádem manipulativní osoba.

No budou to takoví, jako ty. Trojkaři, čtyřkaři. Jak se budou chovat ti nikdo neřekne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.4.21 09:13
@Týnka20 píše: