Listopad 2005

Napsat příspěvek
Velikost písma:
9.5.06 10:56

No tak naše Baruš se pro změnu otáčí jen ze zad na břicho, nazpátek jí to nejde vůbec-:)) je to legrace, že některým dětem to jde tam a jiným nazpátek… dneska přes oběd jedu povzbudit kamarádku, stejně starý chlapeček se jí začal budit po hodině v noci a od pěti už nespí, tudíž jsem si uvědomila, že naše vstávání 3× za noc je vlastně velká paráda!!! Je tam krásně, už se těšim, že vyrazíme ven.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
559
9.5.06 11:30

Ahojky všem

Stázince taky vše nejlepší k dnešnímu půlročku :lol: :lol:

Malej opět spí, včera usnul ve 23h a v 5 už byl vzhůru na jídlo a pak ještě spal do 7h. Doufám, že dnes už bude spát normálně :roll:

Už se taky těším na prochajdu, je tam nádherně.

Ivo už se vyjádřili z práce ohledně té proplacené dovolené?
Já jsem to poslala účetní a zatím nic, tak nevím, asi to možná trvá!! Naší účetní trvá teda všechno a navíc skoro nic neví :roll: :roll:

Tak hezký den zatím pa

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
613
9.5.06 11:52

Ahoj holky,
tak Davča už se několik nocí budí po 1-1,5 hod, to je fakt děsný. Doufám, že mu lezou zuby a brzo to přejde. To bylo krásný, když se budil 2-3krát za noc a mě se to zdálo moc, asi mi chce ukázat, že může být jěště hůř.
Ivo , tak to je holka šikovná, že už sedí. Ten náš padne jak švestka, ale mě všechny děti seděj až na 9měsíci.
Já už zase musim jít, páč piští, to jsem zvědavá jestli ho to někdy přejde.
tak zatim ahoj.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
841
9.5.06 12:00

Hezké poledne všem!

Stázince všechno nejlepší k půl narozeninám :-)

Péťo - doufám, že zájem o polštáře stále trvá. Na prvním už jsem začala o víkendu pracovat. Šlo to celkem rychle, protože se o prcka starali naši, teď už to bude pomalejší, ale nějak to půjde.