Makroživiny při kojení

237
13.12.19 17:46

Makroživiny při kojení

Ahojte, 3 měsíce po porodu mám na 174 cm 77 kg, chci už s tím něco dělat. Od porodu jsem nezhubla ani gram. Každý den chodím s kočárem, jednou týdně na jógu a občas cvičím na břicho. Dokáže mi někdo poradit, jak si nastavit makroživiny pro rozumné a zdravé hubnutí, když plně kojím? Zatím jsem si tak nějak poskládala, že bych měla mít cca 1,2 gramů bílkovin na 1 kg váhy, 30 - 35 % by měly tvořit tuky a zbytek sacharidy. Myslíte, že je reálné hubnout, když budu mít 2300 kcal? Myslím, že teď jím tak kolem těch 2700 kcal, což by mohly být i moje udržovací hodnoty. Takže na hubnoucí makra by to vycházelo cca: B = 90 g, S = 290 g, T = 85 g. Je reálné s tímto hubnout? Vím, že to musím vyzkoušet sama, ale než se do toho pustím, ráda bych si přečetla i nějaké připomínky, podle kterých bych si to třeba ještě upravila. A jak jste na tom s hubnutím po porodu vy? :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

220
13.12.19 17:59

Kojíš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
237
13.12.19 18:01
@Lynx.lynx píše:
Kojíš?

Jj, zmiňuju tam, že plně kojím. Ale chápu, mám ten dotaz moc dlouhý. :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
220
13.12.19 18:11

@Anett.taa pardoon, já si to musela přečíst třikrát abych to našla :lol: já zase asi kojim už moc dlouho :lol: hele, já nevim, já si jídlo a živiny taky musim hlídat ale z jinýho důvodu a rozhodně bych se na to raději vyprdla. Kojení spotřebovává hodně energii, i když se to nezdá. Řídila bych se pravidlem 9 měsíců uvnitř, 9 měsíců venku. Pak bych se teprve snažila nějak urputněji shodit. Aby sis teď spíš neublížila. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12186
13.12.19 19:00

Taky patrim mezi ty, co kojenim vahu spis drzi. Kolik sis dala navic za to kojeni?? Ja nekde cetla, ze to ma byt tak 500kcal.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
237
13.12.19 21:07
@Lenka_Hal píše:
Taky patrim mezi ty, co kojenim vahu spis drzi. Kolik sis dala navic za to kojeni?? Ja nekde cetla, ze to ma byt tak 500kcal.

Navíc jsem si dala tak těch 500, jak říkáš.. myslím, že udržovací kalorie mám kolem těch 2200-2300.. tak při kojení by to mohly být hubnoucí kalorie. :mrgreen: A máš taky pořád takový hlad, když kojíš? To bude ten problém u mě, pořád bych žrala. :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
237
13.12.19 21:09
@Lynx.lynx píše:
@Anett.taa pardoon, já si to musela přečíst třikrát abych to našla :lol: já zase asi kojim už moc dlouho :lol: hele, já nevim, já si jídlo a živiny taky musim hlídat ale z jinýho důvodu a rozhodně bych se na to raději vyprdla. Kojení spotřebovává hodně energii, i když se to nezdá. Řídila bych se pravidlem 9 měsíců uvnitř, 9 měsíců venku. Pak bych se teprve snažila nějak urputněji shodit. Aby sis teď spíš neublížila. :think:

Jako strašně mě to láká, se na to vyprdnout, že to třeba půjde samo… Jenomže co když po těch 9 měsících pořád nezhubnu? Pak zjistím, že jsem ztratila půl roku zbytečně. Kdybych věděla dopředu, že to půjde samo, tak to neřeším. Jenomže to nevím.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12186
13.12.19 21:12
@Anett.taa píše:
Navíc jsem si dala tak těch 500, jak říkáš.. myslím, že udržovací kalorie mám kolem těch 2200-2300.. tak při kojení by to mohly být hubnoucí kalorie. :mrgreen: A máš taky pořád takový hlad, když kojíš? To bude ten problém u mě, pořád bych žrala. :roll:

Mela jsem zravou. Strasnou. Sotva jsem dojedla uz jsem si rikala, co si dam dalsiho. Dost mi pomohlo maso. Nejak me „plnilo“ lip nez cokoliv jinyho.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
13.12.19 21:53

Taky jsem při kojení hrozně moc jedla. Tu žravost prý dělají výkyvy v hladině cukru v krvi.
Jinak mě na hubnutí nejlíp pomáhá, když co nejvíc vynechám z jídelníčku sacharidy (tj. nejím žádné sladkosti, minimum pečiva, těstovin atd.) a nahradím to bílkovinami a tuky. V zelenině jsou teda taky sacharidy, ale tu rozhodně nevynechávám.

  • Nahlásit
  • Citovat
237
14.12.19 11:38
@Anonymní píše:
Taky jsem při kojení hrozně moc jedla. Tu žravost prý dělají výkyvy v hladině cukru v krvi.
Jinak mě na hubnutí nejlíp pomáhá, když co nejvíc vynechám z jídelníčku sacharidy (tj. nejím žádné sladkosti, minimum pečiva, těstovin atd.) a nahradím to bílkovinami a tuky. V zelenině jsou teda taky sacharidy, ale tu rozhodně nevynechávám.

Sacharidy jsem zkoušela omezit, ale pak jsem měla ještě větší žravou a šílený chutě na sladký. Spíš se snažím místo sladkýho jíst sacharidy v podobě celozrnnýho pečiva, těstovin, rýže, brambor atd. Zase z něčeho se to mlíko tvořit musí. :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12186
14.12.19 12:43
@Anett.taa píše:
Sacharidy jsem zkoušela omezit, ale pak jsem měla ještě větší žravou a šílený chutě na sladký. Spíš se snažím místo sladkýho jíst sacharidy v podobě celozrnnýho pečiva, těstovin, rýže, brambor atd. Zase z něčeho se to mlíko tvořit musí. :nevim:

Tak to je jasny, zacinat LC v dobe kojeni, to je nejlepsi zpusob jak si zhorsit symptomy adaptace na maximum. :D Ja jsem s LC mela roky zkusenosti jeste pred kojenim. Ja tu zravou mela proste proto, ze jsem kojila, natvrdo sportovala, ten vydej se proste projevil.
Mliko se dela z cukru v krvi (jestli to dobre chapu) a ten mas vzdycky, at si na jakekoliv strave, jen se dela jinym procesem. Na LC prave z tech proteinu. Ale ony ty proteiny maji obecne i ten sytici efekt. Ja bych si na ne davala pozor v kazdem pripade.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama