Mladé maminy

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
98
29.7.10 18:23

ladyrtw
ahoj, taky doufám že se mi ještě termín posune :).. jinak z tou školou, mám půl měsíce na to abych se rozhodla jestli se cítím na to nastoupit znova nebo ne, ano na jednu stránku bych tím chtěla udělat rodičům radost, protože tím jsem je hodně zklamala, že budu bez školy, tak bych to chtěla dodělat, ale být čísnice s velkym břichem v zakouřeném prostředí, nevím no .. moc se na to necítím :( .. ale ještě uvidíme :) tak přijemný porod :)

• načítám...
ladyrtw
29.7.10 18:37

No já si taky vyslechla co se školy týče.. ale od té doby co mamka zjistila že bude babička nepadla ani jedna narážka či věta o škole.. Do 26 let mme čas to dostudovat tak co.. já mám okolo sebe 3 kamarádky co mají mimča a školu ne. Jedna normálně pracuje jako barmanka ( i bez školy ) . A další bude dostudovávát od září má už ale 2 létého kluka, dá ho do jeslí a může do školy :-D
Takže já se teď těším na prcka a školu budu řešit za pár let..
Tak si užívej těhulkování :srdce:

• Upravit
98
29.7.10 18:44

já si taky myslím, uvidíme :)
taky taky přeji krásné těhu :-))))

• načítám...
29436
29.7.10 19:41

Vítám všechny maminky, těhulky a snažilky, které tady přes den, zatímco jsem byla v práci, přibyly. :mavam:

Sovicko, já bych si nechala tu školu odložit. Teď se třeba můžeš cítit dobře, ale nevíš jak to bude dále a pak bys třeba musela zůstat nedejbože doma nebo by se něco dělo a ten rok bys musela třeba stejně přerušit. Takhle budeš mít klid, budeš se moct na mimčo připravit a za rok se do školy vrátíš. Já to takhle řešila v prváku, ne sice těhotná (v 16 fakt ne :lol: ), ale měla jsem anorexii, téměř půl roku po nemocnici, sice jsem dostala po tom náhradní zkoušky apod., ale ten rok jsem si odložila.

• načítám...
Niky7
29.7.10 20:31