Neomezené vycházky na rizikovém těhotenství?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
23919
8.2.11 21:24
Izabella..protože to dělá podle toho jak moc rizikové těhotenství máš či nemáš..nedělá to proto,že by se jí nechtělo ti dát více vycházek,ale proto,že tvůj stav na víc v :-D vycházek neodpovídá :-D

Podle těch příspěvku tady to vůbec není podle toho, jak moc je to těhotenství rizikové. Prostě to každý doktor napíše, jak se mu zlíbí. Neměří prostě všichni stejným metrem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1533
8.2.11 21:27

to už,ale záleží na dohodě s doktorem..pokud se s nim domluvíš,tak by neměl být problém…a není mi nikdo trnem v oku,jen jsem napsala svůj názor.. :kytka: :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18223
8.2.11 22:26

Mám neschopenku, protože pracuji jako sestra na psychiatrii u starých lidí a špinila jsem po námaze. Vycházky mi Dr dala celodenní, že nemá cenu těhulkám přikazovat kdy mají a nemají chodit ven, když je jim třeba špatně a podobně. Řekla, ať vycházky využívám uměrně svémnu stavu. je o doktorovi, jak si vycházky obhájí, může je dát. kamarádka zas měla vycházky 8-20 hod.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18223
8.2.11 22:32
Lusisek píše:
Asi takhle, bohužel někde i v dnešní době jde, jít na rizikové aniž by mi něco bylo…nechápu, že to někteří gynekologové dovolí, ale je to tak. To je opravdu nefér.
Pokud je rizikové oprávněné, jsem za neomezené vycházky.

ahojky..chápu tě,ale taky jsem se hned ptala na neschopenku…podle mě jsem na ní měla právo..mám za sebou tři potraty a mám leidenskou mutaci,kterou mi zjistily až na genetice…ta nemoc může za ty tři potraty,..a podle mě má právo každá maminka jít na neschopenku,která nemůže vykonávat svou práci..a pokud je práce kde jenom maminka sedí tak nevidim důvod proč by nemohla dále chodit do práce :wink: