Nezvládám střední školu

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
36
11.1.22 19:07

Nezvládám střední školu

Nezvládám už asi normálně fungovat a nemám se vůbec komu svěřit, kdo by mě aspoň trochu pochopil, tak to zkusím tady… Studuji druhým ročníkem veterinu na střední škole a vůbec se mi nedaří mít dobré hodnocení. V prváku jsem měla vyznamenání, bavilo mě to a byla jsem ráda, že studuji to, co jsem vždycky chtěla. Teď ve druháku už to nezvládám. Na Vysvědčení mi vychází 2 čtyřky a bohužel i jedna pětka z chemie. Učila jsem se, měla jsem i doučování, měla jsem pocit, že to chápu, ale jakmile mě učitel vyzkoušel, dostala jsem za 5. Strašně mě to mrzí, protože jsem na základní škole měla od první třídy až do deváté třídy vyznamenání a neměla jsem žádný problém s učivem. Bohužel jsem byla poslední dobou hodně nemocná, tak mám i vysokou absenci (cca 170 zameškaných hodin). Hrozně mě to mrzí a jsem z toho nešťastná. Nemám už chuť se na něco učit, protože stejně vždycky dostanu za 5. Moje vysoká absence taky souvisí často s tím, že mám strach do té školy jít. Nejde o to, že by se mi nechtělo, ale že se vyloženě bojím tam být z toho důvodu, že mě bude někdo zesměšňovat, urážet za to, že něco při zkoušení nevím. Taky mám strach tam chodit z toho důvodu, že mě učitel vyvolá a budu muset být středem pozornosti. Nevím, co mám dělat. Rozhodla jsem se poprvé ve svém životě kontaktovat o pomoc psychologa, bohužel termín mám až na únor, tak do té doby nevím, co mám dělat. Přemýšlela jsem, že bych přestoupila na jinou školu, ale nevím, jestli je to dobré řešení a hlavně bych nevěděla na jakou..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
19151
11.1.22 19:12

Nikam nepřestupuj, ten psycholog je dobrý nápad -jednak ti pomůže s úzkostí, která nejspíš bude i za tím, že selháváš při zkoušení a taky ti poradí efektivní strateie jak se učit.
On ten prvák během lock-downu tomu taky nepřidal