Odloučení od přítele

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.08.18 11:59
odloučení od přítele

Ahoj, ráda bych se Vás zeptala, jestli máte podobnou zkušenost :) Jsme spolu s přítelem 10 měsíců, on pracuje, já studuju VŠ, takže se vidíme jen o víkendech, ale já už to nějak přestávám zvládat. Teď mi to asi příjde ze všeho nejhorší, protože jsme byli minulý tyden na dovolené, takže jsme byli pořád spolu, ale v pondělí ráno odjel opět do práce a vrátí se v pátek. Měli jsme to tak od začátku vztahu, oba víme, že než dostuduju, tak to jinak nepůjde. Jenže já už si poslední dobou připadám jak blázen, každou neděli večer, když jdem spát, tak brečím, protože vím, že zas ráno odjede, říkám si, že už si musí myslet, že jsme cvok. Na jednu stranu si říkám, že pokud nám to klapne, tak to takhle bude jen dva roky a pak můžeme být celý život spolu, ale prostě mi to odloučení strašně vadí. děkuju, že jste dočetli :kytka:.

Reakce:
Nmdl
Ukecaná baba ;) 1926 příspěvků 14.08.18 12:06

Přátele, sport, koníčky, prostě se víc zabav. Na to asi jiný lék není. Časem třeba ještě budeš ráda vzpomínat na dobu, kdy jste takhle jen randili a netrávili spolu 24 hodin denně. ;) Ber to tak, že takhle jste si vzácnější. :)

Tichošlápek
Extra třída :D 10879 příspěvků 14.08.18 12:06

Fungovali jsme takhle s teď uz manželem tři roky během mého studia. Ale já to tedy takto neprozivala ;) zvládnout se to dá podle mne v klidu

Aspera
Generální žvanilka 21090 příspěvků 1 inzerát 14.08.18 12:15

Měli jsme to s manželem taky tak. Teď jsme si na vzpomněli a nechápem, že jsme to zvládli, ale zvládli jsme to. Ber to tak, že to jednou skončí, jste určitě spolu v kontaktu telefonem a za chvíli to skončí a budete spolu.

MaMiPe
Kecalka 291 příspěvků 14.08.18 12:21