Odstřihnout rodiče

Napsat příspěvek
Velikost písma:
77
15.4.21 15:38

Tvoje máme je hroznej člověk. To, že se sebou nechá nakládat bůh ví jak je její věc, ale nechat to dělat dětem. Nechat je mlátit jen tak? Je mi z ní zle. je ještě horší, než ten hroznej otec. Hrozný lidi oba dva. Je mi to líto a doufám, že je třeba oba vymažeš z telefonu, nebo zablokuješ a nikdy už se s nimi neuvidíš. A budeš mít hezkej život.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
267
16.4.21 21:17

Jsi blbá, že se s otcem stýkáš, nedivím se, že jsi z toho magor. Bez urážky:
Psa si pořídí stejně jiného, je to dobytek

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4
18.4.21 11:59

Dobrý den,
taky mám problém s rodiči. Prostě se potřebuji pořádně vypovídat, protože jsem jedináček a jinak nemám s kým. Letos mi bude 25 let a studuji VŠ a momentálně se připravuji na státnice. Bydlím doma a už upřímně… Nemohu vystát své rodiče. Nenacházím u nich žádné pochopení a cítím se v jejich přítomnosti opravdu mizerně. Moje máma je šílený nervák. Nenavidí svoji práci, svůj život, nás, náš byt a stačí drobnost a okamžitě se vzteká. Měla jsem s ní peklo už od dětského věku, protože na mě strašně tlačila se známkami. Musela jsem nosit domů jen jedničky a když ne, tak mi to vyčítala a dost tvrdě. „Všichni jsou lepší, ty jsi nula, ty nejsi moje dcera…“ Dost mě to poznamenalo, protože kdykoli se mi ve škole něco nepodaří, tak se i ve svém dospělém věku stále bojím něco doma říct. Můj táta je zase flegmatik nebo spíš odevzdaný z toho všeho mámina vztekaní. Hraje si na hrdinu, že se rozvede, ale to už poslouchám tak přes deset let. Momentálně jsem tedy s nimi doma, připravuji se na státnice a ke všemu jsem po těžkém rozchodu po šesti letech vztahu, takže asi chápete, že se mi neučí lehce. Bohužel rodiče nemají pochopení. Mámě se pořádně s ničím svěřit nemohu, protože okamžitě vyletí. Zkusila jsem se jí svěřit s tím, že se cítím opravdu mizerně po rozchodu s člověkem, který pro mě znamenal všechno a hádejte. Scéna jako prase, že js