PCOS, Inositol, strava a drilling

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Elinka0034
Nováček 3 příspěvky 16.09.18 20:01
PCOS, Inositol, strava a drilling

Ahoj holky, jsem tu nováček a chtěla bych se zeptat na vaše zkušenosti… Přes rok mám potvrzené PCO, předtím jsem byla v cizině a rok neměla menses vůbec… klasicky mi má doktorka řekla jen něco o neplodnosti a IVF a nic víc a tak jsem sama začala pátrat. Od stravy- keto, vegan, vegetarian, low carb a nejvíce mi vyhovuje od každého trochu. Asi se nejlépe cítím bez masa ale není to pravidlem… také beru inositol typu Inofolic, Nosifol s dalšími vitamíny a vím, že mi to hodně pomohlo na alespoň nějakou menses. Nyní jsem od dubna menstruovala cca 4-5× a to je pro mne úspěch… Chceme už šlápnout do snažení se o mimčo, a zvažuji drilling. Máte některá zkušenosti? Nechci se cpát hormonama, procházet stresem a mám i doktora, jiného než mého stálého, do jehož rukou bych se svěřila… Jinak pokud máte zájem, na FB je stránka Polycystické vaječníky/PCOS, kde si také radíme a fandíme :) Pardon za ten dopis :O :O :O

Příspěvek upraven 17.09.18 v 13:02

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Dakanka
Stálice 75 příspěvků 16.09.18 21:58

@Elinka0034 zdravím taky mám rok od toho co mi diagnostikovali pcos hledala jsem na Facebooku skupinu co jste napsala ale nic jsem nenasla když vám do zprávy můj Facebook šlo by mi poslat třeba pozvánku do skupiny… Ráda si s vámi budu psát i mimo o mych zkušenostech

Elinka0034
Nováček 3 příspěvky 17.09.18 09:02

@Dakanka určitě :) :srdce: pisnete mi ????

Anonym_kaO
Ukecaná baba ;) 1213 příspěvků 17.09.18 09:28

@Elinka0034 Ahoj, já mám také PCO a bohužel na mě léky vitamíny neměly moc efekt. Zkoušela jsem i různé alternativní léčby. Takže u mě nebyla jiná možnost než IVF, alek PCO mám ještě jiné problémy.