Pokuta od revizora/Ostrava

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.01.19 21:50
Pokuta od revizora/Ostrava

Dobrý den, mám takový problém. Loni v ůnoru jsem dostala nešťastnou náhodou pokutu. Byl to den blbec, neměla jsem u sebe peněženku ani žádné peníze a poprvé v životě jsem to riskla, přeci jen bylo kolem 7 večer a v tuto hodinu jich už moc nejezdí… Tak si jedu a najednou revizní kontrola, V tu chvíli jsem myslela že mě asi porazí :roll: Jsem studentka a nemám velký přísun peněz, do 8 dní jsem šla pokutu zaplatit s tím že mi revizor udělil pokutu 720. Platím u pokladny DPO a paní mi řekne 1520, nechápala jsem. Tak mi vysvětlila že první týden je pokuta 720 a pak se navýší. Joo to jsem nevěděla. Tak jsem si dala pokutu na splátky po 200,–. O zhruba 2 týdny později jsem jela s kamarádkou 2 zastávky a zapomněla jsem si ve spěchu cvaknout. A co se nestalo :zed: dalších 1500 mínus. Šla jsem hned na dpo a dát si pokutu na splátky protože jsem byla švorc. Na obou dvou pokutách jsem zaplatila 400,– a Dál mi to měla splácet známá, jenže ta na to nějak zapomněla a až teď jsem to zjistila. Dá se pokuta ještě doplatit nebo nevíte co se s ní děje? Budu ráda za vaše rady.

Reakce:
Ennny
Závislačka 2575 příspěvků 29.01.19 21:53
:zed:
pikola
Neúnavná pisatelka 19851 příspěvků 29.01.19 22:00

A pak někdo jako ty tady založí diskuzi „přišla mi exekuce a vůbec nevím za co“…

Ivulita
Zasloužilá kecalka 693 příspěvků 29.01.19 22:00

Velmi pravděpodobně bude stačit dojít na dopravní podnik, nechat si vyjet celkový dluh a zaplatit, dopravní podniky na vymáhání většinou nespěchají (za předpokladu, že máš pobyt v čr a podepsala jsi revizorovi uznání dluhu).

Příspěvek upraven 29.01.19 v 22:01

Kamkam
Ukecaná baba ;) 1397 příspěvků 29.01.19 22:00

Švihej na dopravak se domluvit. Než z toho bude něco horšího… Jestli uz není. Jak dlouho to „známá“ neplatí?