Pro maminky s dětmi 18-25 let

Napsat příspěvek
Velikost písma:
8996
22.4.12 17:11

@PjckjsANEBjája Jé. :lol: To já když jsem měla zpoždění tak jsem se toho svého ptala jestli jde testovat se mnou :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2185
22.4.12 17:18
@Lynette píše:
@lasička1 Je mi 24. Studuju dálkově magistra, práci mám, bydlení máme taky vyřešené. Problém je ten, že moji rodiče by chtěli abych po dokončení školy hledala práci v oboru, budovala kariéru, cestovala a pak nejdřív za 5 let měla první dítě. Jednou jsem s ní začala mluvit o miminku a její reakce byly slzy v očích a mlčení. Ona má prostě svůj sen kdy asi budu vydělávat miliony a procestuju svět. Jenže můj sen je mít teď miminko, mít tolik peněz abychom s nima vystačili a o cestování a budování kariéry vůbec nesním.

Je dobré mít před dítětem praxi, protože když jí mít nebudeš, těžko najdeš práci, leda na kase v sámošce. Možná si máma myslí, že bys kvůli tomu pak byla nešt´astná že jsi zbytečně studovala. Tvoji touhu o miminku chápu :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8996
22.4.12 17:21

@tessy Klidně půjdu i za kasu do sámošky. A to co teď studuju se stejně moc uplatnit nedá. Studuju to protože mě to baví a zajímá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4275
22.4.12 17:22
@Lynette píše:
@PjckjsANEBjája Jé. :lol: To já když jsem měla zpoždění tak jsem se toho svého ptala jestli jde testovat se mnou :mrgreen:

no jo, my se o dětech bavili a těšili se, jak tak za dva roky začnem se snažením. a pak mu vysvětluj, že HA prostě občas selže :D nechtěla jsem ho děsit zbytečně, takže jsem mu to řekla až po potvrzení od gyndr., čekala jsem spíš zpoždění následkem stresu

jo a taky nakonec skákal radostí až do stropu :srdce: ale od té doby tvrdí, že co by ode mě chtěl, když si nedokážu vybrat, jestli mám menstruaci nebo ovulaci ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11736
22.4.12 19:37