PROFI SNAŽILKY

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1279
19.9.06 16:43

Liuško , moc ti děkuju!!! Nebudu ti lhát, samozřejmě že po těch třech letech trápení by dvojčátka byla krásná odměna, ale i pokud bude jedno, díky Bohu za něj. Malinko se bojím tří, ale to si myslím, že HCG by bylo daleko vyšší, ale nevím, samozřejmě nejsem odborník a myslím, že možné je všechno :wink: .
A jak se maš ty a tvé dvě princezny? Kdy nám tu hodíš nějakou novou fotečku domečku nebo rovnou princezen?!
Kočárky jsou nádherné. Já už se tak móóóc těším, až budu mít starosti s tím, jaký si vybrat.

Dneska mě nějak trápí bříško. Dost bolí, chvílemi mám křeče jako před MS, i v kříži. Bojím se, každou chvilku kontroluju, jestli nešpiním nebo nekrvácím. No jo, už to zase začíná. Snažím se poctivě ležet a moc se snažím věřit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5525
19.9.06 16:46

perlo, nechci psat, ze bolesti se bat nemusis, ale me bolelo brisko asi az do konce 7tt a to obcas dost hodne

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1279
19.9.06 16:50

Zdeni děkuju. Četla jsem, že některé těhulky mají taky pocity jako před MS, ale to víš, děsí mě to. Po třetí bych to už fakt nezvládla. Ale fuj fuj, pryč s takovými myšlenkami. Já svým broučkům nebo broučkovi důvěřuju, mám je ráda a oni to určitě cítí. My to tentokrát určitě zvládnem!!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
523
19.9.06 16:51

Berušky,
vy se tady bavíte o rizotu a já ho právě poobědvala.To je mi ale náhodička.
Dneska je den blbec.Neustále chodím na záchod a kontroluju se,jestli náhodou nešpiním.Břicho mě bolí dneska celkem dost a před chvílí jsem zjistila,že mě bolí i prsa.Když si je prohmatám,tak jen trochu.Ale já jsem šla rychleji ze schodů a měla jsem pocit,že tam mám modráky…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
523
19.9.06 16:53

Perli víš co,říkej si,že pokud tě bolí bříško,tak je to tím,že se mimískovi nebo mimískům daří dobře,protože se tam pěkně zavrtávají.Jasný? :lol: :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1614