Reklama

Správný příjem kalorií při redukci

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:03
Správný příjem kalorií při redukci

Ahoj,
Potřebuji radu denni příjem kalorií bych měla mít pri redukci váhy 1785.(žena,23 ro­ku,160 cm výška,79 kg, sport 4-5 x týdne) Nějak mi to přijde hrozně malo ať vytvářím jídelníček jak chci v aplikaci nemohu se do toho vejít. Nemám na zítra hotovou ještě večeři a už jsem to přesáhla. Nehledě na to že nemůžu přijít na správná jídla mám všeho málo bílkovin, tuků atd.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:
 
pikola
Neúnavná pisatelka 18943 příspěvků 23.03.18 09:10

Tak napiš skladbu toho tvého jídelníčku, třeba ti poradíme kde je chyba. Já dělala první velká jídla a pak jsem doplňovala svačiny.

 
PeknyVlasy
Kecalka 210 příspěvků 23.03.18 09:15

Ahojky, ráda bych ti poradila začít s dokumentem That sugar film. Mně to docela otevřelo oči - kalorie nejsou směrodatné.

Jinak já jsem přešla ze zpracovaných potravin na ty přírodní - ořechy, luštěniny, zelenina, ovoce (prostě to co neni zavakuovaný a to, co by ti bývalo strašilo v poličce klidně roky). Správné jídlo má prostě časem „umřít“ a né živořit v ledničce rok. Nějaký „jahodový“ jogurt či přeslazený puding ze supermarketu mi nesmí do baráku.

Z hlediska kalorií třeba ořechy a avokádo nejsou moc „in“. Ale víš co? Mně je to jedno, jím všechny tyto zdravé, živé potraviny a nejsem nemocná ani unavená, jím si co chci. Zhubla jsem, že jsou mi všechny kalhoty volné a nemusim myslet na hloupá čísla. Jen to chce opravdu si toho hodně načíst a zkoušet nové věci. U mě to byl proces na 3 měsíce si zvyknout (abych se cítila sytá, vařilo se mi snadno apod.).

 
martina.se
Hvězda diskuse 56894 příspěvků 23.03.18 09:22
@Anonymní píše:
Ahoj,
Potřebuji radu denni příjem kalorií bych měla mít pri redukci váhy 1785.(žena,23 ro­ku,160 cm výška,79 kg, sport 4-5 x týdne) Nějak mi to přijde hrozně malo ať vytvářím jídelníček jak chci v aplikaci nemohu se do toho vejít. Nemám na zítra hotovou ještě večeři a už jsem to přesáhla. Nehledě na to že nemůžu přijít na správná jídla mám všeho málo bílkovin, tuků atd.

necpi to přesně do tabulky.. počítat kalorie je šílené.. zaměř se na složení jídla jako takového.. když si dáš kilo zeleniny, tak je to prostě pořád lepší, než smetanovou omáčku a knedlíky :think:

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:30
@martina.se píše:
necpi to přesně do tabulky.. počítat kalorie je šílené.. zaměř se na složení jídla jako takového.. když si dáš kilo zeleniny, tak je to prostě pořád lepší, než smetanovou omáčku a knedlíky :think:

Dobre pro udržení váhy aspoň u mne ale ne při redukci. Dlouho jsem se takto stravovala jedla pravidelně hlídala si co jim hodně ovoce zeleniny hodně vody a k ničemu. Výsledek byl jediný že jsem si držela váhu jen.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:34
@pikola píše:
Tak napiš skladbu toho tvého jídelníčku, třeba ti poradíme kde je chyba. Já dělala první velká jídla a pak jsem doplňovala svačiny.

Teď plánují na zítra hrůza ???? mám jen snídaní a oběd. Strašně v tom plavu aplikací mám dva dny teprve nějak potřebuji pomoct s těmi jídly. Snídaně : lehký kukuřičný plátek 7 g, rajče, ředkvička. Oběd : brambory vařené bez slupky 100 g (menší porce ),losos na másle 100 g.

 
lucynka25
Kelišová 7113 příspěvků 2 inzeráty 23.03.18 09:37

Já se řídila podle knihy krabičková dieta a tak je cca 1250kcal denně a hubla jsem parádně.
Teď jsem ale po druhém porodu a kojím, tak musím trochu opatrněji, spíš menší porce, hoooodně zeleniny a žádné sladkosti a jde to, sice pomaleji, ale jde.
Ale za mě počítání kalorií je nejlepší, co jsem kdy dělala.

 
lucynka25
Kelišová 7113 příspěvků 2 inzeráty 23.03.18 09:38

Jinak ta kniha krabičková dieta, tam jsou jídelníčky na 2,5 měsice a nemusíš nic počítat a řešit, vaříš si podle toho :palec: a kamarád za tu knihu zhubl 12kg a já taky..

 
Borůvka1990
Kelišová 5431 příspěvků 23.03.18 09:39

Já třeba nikdy u počítání kalorií nevydržela :nevim: Taky jsem zjistila, že pouze chtít zhubnout nestačí. Člověk musí mít motivaci. A ne tu že se o víkendu odměníš pizzou nebo dortem :lol: Pro mě je aktuálně motivace blížící se léto. Obhlížím na glami krajkový přiléhavý šaty, topy, tílka, pouzdrovky, sexy overaly… A to mě motivuje dostatečně k tomu, že až si to koupím, nesmí mi nikde vylézat faldy. Takže chodím, cvičím, běhám… A jídlo tolik neřeším. Pouze nejím a nepiju sladké, nepřejídám se a večer nic nejím ;)

 
zrcadlo
Kelišová 6623 příspěvků 23.03.18 09:44

A nepleteš si náhodou kalorie a kilojouly? Množství kCal (kilokalorií) vynásob tuším 4,2 a dostaneš Kj kilojouly). Ten výpočet máš odkud? Na kaloricketabulky.cz je to docela přehledné.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:49
@zrcadlo píše:
A nepleteš si náhodou kalorie a kilojouly? Množství kCal (kilokalorií) vynásob tuším 4,2 a dostaneš Kj kilojouly). Ten výpočet máš odkud? Na kaloricketabulky.cz je to docela přehledné.

Nene nepletu je to z kalkulačky Michal Josef Tóth. 1785 kcal denní příjem

 
pikola
Neúnavná pisatelka 18943 příspěvků 23.03.18 09:53
@Anonymní píše:
Nene nepletu je to z kalkulačky Michal Josef Tóth. 1785 kcal denní příjem

To je cca 7400 kj. To nemůžeš mít při dvou jídlech naplněné 8o Nemáš to přehozené v té kalkulačce?

100g brambor je 280 kj
losos na másle 1461 kj dohromady 1741 kj což je 415 kcal 8)

 
Ivana 85
Závislačka 2983 příspěvků 23.03.18 10:04
@Anonymní píše:
Nene nepletu je to z kalkulačky Michal Josef Tóth. 1785 kcal denní příjem

Myslim ze nekde delas chybu, do tech 7400 se musis vejit uplne v pohode.To co jsi napsala ze mas pripraveno, tak bude tak 30-40% denniho prijmu.

 
mag
Extra třída :D 11018 příspěvků 23.03.18 10:43

Do toho se musíš vejít v pohode. Ja mám asi 1680, plus mi to připočítává za aktivity. Ale i do těch zhruba 1700 se vejdu.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 11:48
@Anonymní píše:
Ahoj,
Potřebuji radu denni příjem kalorií bych měla mít pri redukci váhy 1785.(žena,23 ro­ku,160 cm výška,79 kg, sport 4-5 x týdne) Nějak mi to přijde hrozně malo ať vytvářím jídelníček jak chci v aplikaci nemohu se do toho vejít. Nemám na zítra hotovou ještě večeři a už jsem to přesáhla. Nehledě na to že nemůžu přijít na správná jídla mám všeho málo bílkovin, tuků atd.

Tak už v tom mám celkem jasno a pořádek. Jen bych ještě potřebovala pomoct se zbytkem odpolední svačina a večeře druhá ještě nemám. Nevím co tam dát abych doplnila sacharidy a vlákninu. Bílkoviny a tuky mám už ok.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Co zařídit po porodu: Přehled do konce šestinedělí

Už se miminko klube na svět? Příjemnou novinku je potřeba nahlásit nejen... číst dále >

Články z Expres.cz

Spí v její ložnici! Plekanec si nastěhoval Šafářovou a Lucie to snáší těžce!

Právní zástupce zpěvačky Lucie Vondráčkové se rozhodl učinit přítrž... číst dále >

Sirotky ze Sýrie bych přijala, potřebují pomoc, říká „miss z děcáku“ Kašáková

Kauza padesáti syrských sirotků hýbe Českem. Europoslankyně Michaela Šojdrová... číst dále >

Články z Ona Dnes

Příběh Soni: Syn s vnoučaty nás odmítá navštěvovat, vadí mu švagr

S manželem jsme již v důchodu, na který jsme se těšili. Nejen na klid a... číst dále >

Máma neví, že mě baví zabíjení, řekla dvanáctiletá dcera ve Výměně manželek

Mia žije s přítelem a dvěma dětmi v Kladně. I když je jí teprve 25 let, o... číst dále >


Reklama