Správný příjem kalorií při redukci

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:03
Správný příjem kalorií při redukci

Ahoj,
Potřebuji radu denni příjem kalorií bych měla mít pri redukci váhy 1785.(žena,23 ro­ku,160 cm výška,79 kg, sport 4-5 x týdne) Nějak mi to přijde hrozně malo ať vytvářím jídelníček jak chci v aplikaci nemohu se do toho vejít. Nemám na zítra hotovou ještě večeři a už jsem to přesáhla. Nehledě na to že nemůžu přijít na správná jídla mám všeho málo bílkovin, tuků atd.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Uživatel je onlinepikola
Generální žvanilka 20152 příspěvků 23.03.18 09:10

Tak napiš skladbu toho tvého jídelníčku, třeba ti poradíme kde je chyba. Já dělala první velká jídla a pak jsem doplňovala svačiny.

PeknyVlasy
Kecalka 239 příspěvků 23.03.18 09:15

Ahojky, ráda bych ti poradila začít s dokumentem That sugar film. Mně to docela otevřelo oči - kalorie nejsou směrodatné.

Jinak já jsem přešla ze zpracovaných potravin na ty přírodní - ořechy, luštěniny, zelenina, ovoce (prostě to co neni zavakuovaný a to, co by ti bývalo strašilo v poličce klidně roky). Správné jídlo má prostě časem „umřít“ a né živořit v ledničce rok. Nějaký „jahodový“ jogurt či přeslazený puding ze supermarketu mi nesmí do baráku.

Z hlediska kalorií třeba ořechy a avokádo nejsou moc „in“. Ale víš co? Mně je to jedno, jím všechny tyto zdravé, živé potraviny a nejsem nemocná ani unavená, jím si co chci. Zhubla jsem, že jsou mi všechny kalhoty volné a nemusim myslet na hloupá čísla. Jen to chce opravdu si toho hodně načíst a zkoušet nové věci. U mě to byl proces na 3 měsíce si zvyknout (abych se cítila sytá, vařilo se mi snadno apod.).

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 23.03.18 09:22
@Anonymní píše:
Ahoj,
Potřebuji radu denni příjem kalorií bych měla mít pri redukci váhy 1785.(žena,23 ro­ku,160 cm výška,79 kg, sport 4-5 x týdne) Nějak mi to přijde hrozně malo ať vytvářím jídelníček jak chci v aplikaci nemohu se do toho vejít. Nemám na zítra hotovou ještě večeři a už jsem to přesáhla. Nehledě na to že nemůžu přijít na správná jídla mám všeho málo bílkovin, tuků atd.

necpi to přesně do tabulky.. počítat kalorie je šílené.. zaměř se na složení jídla jako takového.. když si dáš kilo zeleniny, tak je to prostě pořád lepší, než smetanovou omáčku a knedlíky :think:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:30
@martina.se píše:
necpi to přesně do tabulky.. počítat kalorie je šílené.. zaměř se na složení jídla jako takového.. když si dáš kilo zeleniny, tak je to prostě pořád lepší, než smetanovou omáčku a knedlíky :think:

Dobre pro udržení váhy aspoň u mne ale ne při redukci. Dlouho jsem se takto stravovala jedla pravidelně hlídala si co jim hodně ovoce zeleniny hodně vody a k ničemu. Výsledek byl jediný že jsem si držela váhu jen.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:34
@pikola píše:
Tak napiš skladbu toho tvého jídelníčku, třeba ti poradíme kde je chyba. Já dělala první velká jídla a pak jsem doplňovala svačiny.

Teď plánují na zítra hrůza ???? mám jen snídaní a oběd. Strašně v tom plavu aplikací mám dva dny teprve nějak potřebuji pomoct s těmi jídly. Snídaně : lehký kukuřičný plátek 7 g, rajče, ředkvička. Oběd : brambory vařené bez slupky 100 g (menší porce ),losos na másle 100 g.

lucynka25
Echt Kelišová 8970 příspěvků 1 inzerát 23.03.18 09:37

Já se řídila podle knihy krabičková dieta a tak je cca 1250kcal denně a hubla jsem parádně.
Teď jsem ale po druhém porodu a kojím, tak musím trochu opatrněji, spíš menší porce, hoooodně zeleniny a žádné sladkosti a jde to, sice pomaleji, ale jde.
Ale za mě počítání kalorií je nejlepší, co jsem kdy dělala.

lucynka25
Echt Kelišová 8970 příspěvků 1 inzerát 23.03.18 09:38

Jinak ta kniha krabičková dieta, tam jsou jídelníčky na 2,5 měsice a nemusíš nic počítat a řešit, vaříš si podle toho :palec: a kamarád za tu knihu zhubl 12kg a já taky..

Borůvka1990
Kelišová 5432 příspěvků 23.03.18 09:39

Já třeba nikdy u počítání kalorií nevydržela :nevim: Taky jsem zjistila, že pouze chtít zhubnout nestačí. Člověk musí mít motivaci. A ne tu že se o víkendu odměníš pizzou nebo dortem :lol: Pro mě je aktuálně motivace blížící se léto. Obhlížím na glami krajkový přiléhavý šaty, topy, tílka, pouzdrovky, sexy overaly… A to mě motivuje dostatečně k tomu, že až si to koupím, nesmí mi nikde vylézat faldy. Takže chodím, cvičím, běhám… A jídlo tolik neřeším. Pouze nejím a nepiju sladké, nepřejídám se a večer nic nejím ;)

zrcadlo
Kelišová 7280 příspěvků 23.03.18 09:44

A nepleteš si náhodou kalorie a kilojouly? Množství kCal (kilokalorií) vynásob tuším 4,2 a dostaneš Kj kilojouly). Ten výpočet máš odkud? Na kaloricketabulky.cz je to docela přehledné.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 09:49
@zrcadlo píše:
A nepleteš si náhodou kalorie a kilojouly? Množství kCal (kilokalorií) vynásob tuším 4,2 a dostaneš Kj kilojouly). Ten výpočet máš odkud? Na kaloricketabulky.cz je to docela přehledné.

Nene nepletu je to z kalkulačky Michal Josef Tóth. 1785 kcal denní příjem

Uživatel je onlinepikola
Generální žvanilka 20152 příspěvků 23.03.18 09:53
@Anonymní píše:
Nene nepletu je to z kalkulačky Michal Josef Tóth. 1785 kcal denní příjem

To je cca 7400 kj. To nemůžeš mít při dvou jídlech naplněné 8o Nemáš to přehozené v té kalkulačce?

100g brambor je 280 kj
losos na másle 1461 kj dohromady 1741 kj což je 415 kcal 8)

Ivana 85
Závislačka 3417 příspěvků 23.03.18 10:04
@Anonymní píše:
Nene nepletu je to z kalkulačky Michal Josef Tóth. 1785 kcal denní příjem

Myslim ze nekde delas chybu, do tech 7400 se musis vejit uplne v pohode.To co jsi napsala ze mas pripraveno, tak bude tak 30-40% denniho prijmu.

mag
Extra třída :D 11119 příspěvků 23.03.18 10:43

Do toho se musíš vejít v pohode. Ja mám asi 1680, plus mi to připočítává za aktivity. Ale i do těch zhruba 1700 se vejdu.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.03.18 11:48
@Anonymní píše:
Ahoj,
Potřebuji radu denni příjem kalorií bych měla mít pri redukci váhy 1785.(žena,23 ro­ku,160 cm výška,79 kg, sport 4-5 x týdne) Nějak mi to přijde hrozně malo ať vytvářím jídelníček jak chci v aplikaci nemohu se do toho vejít. Nemám na zítra hotovou ještě večeři a už jsem to přesáhla. Nehledě na to že nemůžu přijít na správná jídla mám všeho málo bílkovin, tuků atd.

Tak už v tom mám celkem jasno a pořádek. Jen bych ještě potřebovala pomoct se zbytkem odpolední svačina a večeře druhá ještě nemám. Nevím co tam dát abych doplnila sacharidy a vlákninu. Bílkoviny a tuky mám už ok.

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Make-up pro děti: Legrace, nebo nebezpečí?

Těžko obhájíte, že se make-up hodí jen pro dospělé, když v hračkářstvích... číst dále >

Každá ponožka jiná na podporu lidí s Downovým syndromem

21. března je Světový den Downova syndromu, který bývá označován také jako... číst dále >

Články z Expres.cz

Tomáš Plekanec okomentoval výsledek soudu: Hra na kanadskou rodinu skončila!

Nejcennější vítězství. Přesně tak označil hokejista Tomáš Plekanec rozhodnutí... číst dále >

Youtuber Tary, který čelí kritice za chování k fanouškovi: Zvažuji trestní oznámení!

Jedna věta mu převrátila kariéru youtubera doslova naruby. Parkourista Taras... číst dále >