Srpen 2006

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
3787
5.1.06 12:36

Mostule,
já byla jen stříhat, trošku mi to okudlala víc, ale to doroste :wink:

No, s barvou jsem to taky slyšela. Je to prý dané hormonama, asi jako když si chceš barvit vlasy při menstruaci - taky to nedoporučují kvůli tomu. Je fakt, že jsem si dělala melír - je to cca měsíc a musela jsem to tam nechat dýl, aby to chytlo pořádně, takže něco na tom asi bude. Taky jsem slyšela, že by to mohlo mít negativní vliv na mimi, ale pak jsem někde četla názor odborníka, že ne. Tak si vyber :wink: :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1679
5.1.06 12:42

Matulienka: držím ti palečky a přeju pevný nervy. Já jsem měla jít na novoroční sedánek u jednoho z hlavních šéfů, ale vykroutila jsem se z toho. Je mi líp v mým kanclíku, můžu si kdykoliv odskočit nebo cucat lízátko :lol:
Saryk: s tou škodlivostí jsem taky něco slyšela, ale každej fakt říká něco jinýho :roll: Taky jsem slyšela, že v druhé půlce těhu by se ženský neměly moc vonět 8O Tak to bysme v tom létě asi pěkně zasmrádaly :? Už teď občas mírně potím :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2058
5.1.06 12:43

Mostulko,
jé, moc děkuju, tak nějak to budu potřebovat :lol: Ale co, budeme na ně dva :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1679
5.1.06 13:02

Přesně tak :lol: Nenech se rozhodit a mysli na to, jakou dobrůtku si nachystáš, až přijdeš domu. Jéé teď vidím z okna takovej kráásnej kočárek :D - nějakej takovej bych si přála - sportovnější čtyřkolka - červenobéžová… Jojo, začínám se koukat po nějakým pěkným vozítku

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
181
5.1.06 13:25

Holky, teď jsem objevila ideální jídlo!!! Lučina!!!!! Mňňňam!!!!!!

Po kočárkách koukám taky, ale vůbec nevím, jak se v té nabídce orientovat… jestli je lepší mít víc kočárků nebo jeden multifunční…?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1679
5.1.06 13:34