Stěhování daleko od rodiny

Anonymní
21.12.21 22:41

Stěhování daleko od rodiny

Asi jsem dala špatnou kategorii, nemohu najít lepší….

Hezký den přeji. S přítelem jsme spolu už pár let, vztah máme dobrý, řešíme teď bydlení. Bydlíme nyní od sebe asi 2 hodiny autem. Vlakem to mám v pohodě, studuji tu VŠ a domu jezdím na víkendy, vše v tomto směru se zvládá (je mi 22). Kvůli jeho velmi dobré práci (+ sama tu mám dobré pracovní možnosti) jsme se rozhodli zůstat na “jeho straně” a stavíme poblíž. Od jeho rodiny budeme asi hodinu, od moji dvě (až dvě a půl cca, podle provozu). Občas mě přepadávají ale špatné myšlenky a pocity a nějak nedávám, že budu tak daleko do své rodiny. Uklidňuji se tím, že když sednu na autobus a pak na vlak, jsem za dvě a půl hodiny doma. Na dům se velmi těším, místo a vše se mi líbí, jediný problém jsou ty dvě a půl hodiny od rodiny. Myslim i do budoucna, co až budu mít děti? Jak casto je budou vídat? Jsem v rodině zvykla na velmi blízké a vřelé vztahy, proto to asi beru tak hůř. Cítím se hloupě a že řeším kravinu, možná to je i věkem.
Máte nějakou podobnou zkušenost? Moc děkuji.

(Anonymne - moc s tímto forem neumím a v mailu mám jméno - je vidět?) :oops:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ayo
151
21.12.21 22:54

2h vážně není žádná vzdálenost :D takovou jsem měla během studia na VŠ a jezdila jsem domů každý víkend :D 2h vážně neřeš, sice jo, není to na každodenní návštěvy, ale na víkendové úplně v pohodě.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22554
21.12.21 22:59