Kopie Tento měsíc prostě otěhotníme;+)

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
2791
29.2.12 18:25

Ted jsem si prohlizela fotografie a muj vcerejsi test vypada presne jak od sandry752 vlozeny 25.2.12 cislo fotky 756738 a vypadato i stejnou znacku testu.. A dneska na tom klasicky nic jsem z toho takova nejaka v rozpacich?

• načítám...
11692
29.2.12 18:30
Renaticickaka píše:
Ted jsem si prohlizela fotografie a muj vcerejsi test vypada presne jak od sandry752 vlozeny 25.2.12 cislo fotky 756738 a vypadato i stejnou znacku testu.. A dneska na tom klasicky nic jsem z toho takova nejaka v rozpacich?

koukla jsem na fotečku Sandry a něco tam vidět je,pokud to máš stejný tak nezoufej…pořád je naděje :hug:

• načítám...
2791
29.2.12 18:40

Asi mas pravdu musim tomu dat cas.. A ne to zkouset kazdy den..ale pokud do pondelka nedorazi ms tak si zajedu na gyndu aby me bud ujistil a nebo vyvratil..

• načítám...
11692
29.2.12 18:41
Renaticickaka píše:
Asi mas pravdu musim tomu dat cas.. A ne to zkouset kazdy den..ale pokud do pondelka nedorazi ms tak si zajedu na gyndu aby me bud ujistil a nebo vyvratil..

dobrý nápad… :palec:

• načítám...
361
29.2.12 18:59
Majďula píše:
Ahoj holky, tak se hlasim mezi tajne citatelky teto dikuse. Porad jsem se nemohla rozhoupat, jestli napsat nebo ne. S pritelem se snazime o druhe miminko, ale nijak to nehrotime…to zanemna ze nemerim BT, nevim kdy mam ovulku a cykly mam celkem nepravidelny a hlavne nejdriv mam 6dni spineni a pak 2-3dny krvaceni…takze jsem z toho jelen. Tenhle mesic jsme se snazili a testy zatim byly snehobile :( Ale snad mam jeste cas, protoze bych to mela dostat 3.3. az pozdeji. Nevim, jestli si to vsugerovavam, ale neni mi moc dobre, boli me hlava, na urcity pachy mam extra citlivy nos,bily vytok, boli me podbrisek a mam ho jak balon. Tak teda nevim, ale ono se to vsechno ukaze :)Jinak bych prala vsem, at uz brzy najdou // :palec: