Jak bojovat s totálním vyčerpáním? Studuji, pracuji - už nemohu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.03.19 19:44
Totální vyčerpání co s tím

Zdravím, název příspěvku je sice docela jasný, ale už opravdu nevím co mám dělat. Jsem absolutně vyčerpaná studuji a do toho chodím do práce. V květnu státnice a za dva týdny zkouškové (šest zkoušek) snažím se připravovat, ale do hlavy mi to neleze a jsem šíleně vyčerpaná. Každopádně večer nemůžu spát, protože přemýšlím nad tim, co jsem mohla za den ještě stihnout. Začínám se učit na zkoušky na státnice budu mít měsíc, ale po přečtení několika diskusí je to údajně málo a zvládnout se to nedá (humanitní obor). Moje otázka tedy zní, jak se nakopnout k tomu, abych toho udělala hodně, ale zároveň si uměla odpočinout.

Reakce:
poučená
Ukecaná baba ;) 1492 příspěvků 31.03.19 19:51

Musíš se důkladně rozdýchávat. Na youtube jsou návody, jak se správně dýchá. Jsi vystresovaná, chybí ti kyslík. Najdi si na youtube i meditace a medituj, odlehčí ti nervovému přepětí.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.03.19 20:06

Magnesium tbl doporučuji. Sestra má malé dvojčátka nestíhá, nespí a kupuje si magnesium volně prodejné v lékárně a je jí lépe. Samozřejmě dostatek tekutin a spánku

luci.no
Kecalka 425 příspěvků 31.03.19 20:08

Ja bych v prvni rade necetla diskuse o tom, jak dlouho se mam ucit na statnice. Kazdy potrebuje jiny cas. Navic vedomosti ze zkousek se vyuziji i u statnic. Ucebni styl ma take kazdy jiny. Dulezite je ospocivat. Jit se projit do zelene, projet se na kole,…

LD1
Nováček 1 příspěvek 31.03.19 20:41