Vánoce - proč dárky dospělým?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
69235
4.11.18 08:24
@Janiiska píše:
Já jsem spokojená,proto taky žádné dárky nechci.

Víš, co je pro mě největší radostí? Vymýšlet ty dárky, shánět ty dárky, balit ty dárky, Vánoce jsou vždy u nás, takže připravovat ten čas,kdy jsme pak všichni spolu. Víc než svoje dárky miluju koukat na ostatní, kal dostanou ten dárek, jak ho rozbalují, jak se jim rozzáří ten obličej. Jsem ještě fotograf, vyžívám se v emocích a mívám z toho krásné fotky, ty rozzářené šťastné oličeje, ty oči…proto jsi pro mě sobec, který tímto postojem, který já vnímám jen jako pózu být odlišná a tím důležitá, kazí radost svým nejbližším.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69235
4.11.18 08:25
@Tichošlápek píše:
@terinka4444 a just ne :mrgreen: aspoň nějaký pozitivní efekt tahle diskuze měla - konečně manželovi odkyvu ten dvoumetrový stromek, po kterém pošilhává už tolik let a děti pustím ze řetězu při nákupu ozdobicek :lol:

já mám potřebu jít a upéct si štolu, asi to dneska udělám :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4214
4.11.18 08:27
@terinka4444 píše:
já mám potřebu jít a upéct si štolu, asi to dneska udělám :mrgreen:

A nemusíš čekat na Štědrý den. :lol: :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
finduska
4.11.18 08:27

@Janiiska a ty kdyz dostanes darek od manzela treba nebo od rodicu na vanoce ,tak jim reknes,ze to nechces?Ze darky nepotrebujes a at si je strci nekam? :roll:
Darkovy kos s nevim co clovek ma rad snad pitesi kazdeho ne(lahev,cokolada,oříšky a malickost pro radost)

• Citovat
  • Upravit
69235
4.11.18 08:28
@Tichošlápek píše:
@terinka4444 a just ne :mrgreen: aspoň nějaký pozitivní efekt tahle diskuze měla - konečně manželovi odkyvu ten dvoumetrový stromek, po kterém pošilhává už tolik let a děti pustím ze řetězu při nákupu ozdobicek :lol: