Vrácení daně z hypotéky nemovitosti

14
15.2.21 15:29

vrácení daně z hypotéky nemovitost

Dobrý den, dnes jsem byl za účetní s papíry od hypotéky na vrácení úroků. Ale minulý rok jsem prodal byt na který jsem si bral hypotéku. Byt jsem prodal a přestěhoval se k rodičům kde budu rekonstruovat. Dům ale neni napsán na mě. A proto se ptám musí na mě být napsána nemovitost aby vrátili úroky. Účetní tvrdí že musím nemovitost vlastnit. Děkuji za rady.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3328
15.2.21 15:40

Já si odecitam úroky z hypo na dům, kde bydlím, ale nevlastním ho a za tu hypotéku jsem si postavila bydlení. Dělám si přiznání sama a nikdo po mě nikdy nechtěl vidět žádnou smlouvu na dům nebo tak. Bratr teď ale smlouvu o hypotéce dokládat na financak musel. Takže babo raď :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74813
15.2.21 15:53

@ProfZav Tak doufej, ze to pri zmene referentky nebude chtit ta nova videt.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74813
15.2.21 15:54

@leopold2 Ano, pokud se jednalo o hypoteku na koupi, tak to musis jednak vlastnit a druhak tam bydlet.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3328
15.2.21 15:56
@j.a.n.i1 píše:
@ProfZav Tak doufej, ze to pri zmene referentky nebude chtit ta nova videt.

Už tu na to nějaká diskuze byla a z té jsem pochopila, že ta hypotéka musí být na pořízení bydlení, což u mě platí (stavěli jsme podkroví v domě mého otce).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74813
15.2.21 16:00
@ProfZav píše:
Už tu na to nějaká diskuze byla a z té jsem pochopila, že ta hypotéka musí být na pořízení bydlení, což u mě platí (stavěli jsme podkroví v domě mého otce).

Jo, tak to by melo byt ok, ja to z toho puvodniho prispevku pochopila blbe, zes neco financovala a jinde bydlis. Jinak u rekonstrukce myslim, ze nemovitost muze byt nekoho z blizkych pribuznych.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
386
15.2.21 16:04