Zánět dásní a ovulace

Anonymní
16.4.11 19:43

Zanet dasni a ovulace

Ahoj holky, poprosila bych vas o radu.

Predem se omlouvam za anonym. Rodina nevi, ze se aktivne snazime.

Prodela jsem zrovna zanet dasni (bez antibiotik) a s tim souvisejici rentgen zubu (s vestou) a osetreni laserem. Zanet uz je temer pryc a ja mam ovulaci. Myslite, ze je bezpecne se snazit nebo si mame dat radsi pauzu tento mesic? Slysela jsem neco o tom, ze zanet dasni muze byt v tehotenstvi nebezpecny, ale co v dobe poceti? Muze to mit vliv na kvalitu vajicka? Nerada bych zvysila sance na SP nebo nejake jine komplikace… A potom ten laser a rentgen… :nevim:

Dopredu dekuji za vase nazory a rady.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5165
16.4.11 20:18

Pracuji jako dentalni hygienistka,klidne se snazte,zanet dasni ma spousta pacientek.To by jsme byli za chvili bezdetna populace.

Je pravda,ze zanet dasni muze vest k pred.porodum,ale take ovlivnuje jine organy,jelikoz bakterie,ktere zanet zpusobuji,koluji krevnim recistem.Ale to by bylo na dlouhe povidani.Pokud se budes chtit na neci zeptat,klidne pisni SZ.
Jinak se snazte a hodne stesti :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
16.4.11 20:27

Ahoj, moc dekuji za odpoved. A nevadi ani ten rentgen a laser?

• Citovat
  • Upravit
5165
16.4.11 20:32

NN nevadi,laser vubec a rentgen se nedoporucuje v tehotenstvi,ale u zubare je tak mala davka,ze se neboj,mela si zasteru,takze bud uplne v klidu.
Ja tam delala 10let a podivej mam zdrave ditko :palec: :palec: :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
16.4.11 20:46

dekuji moc za odpoved. :kytka: Gratuluji k Vojtiskovi, je na te fotce uplne kouzelny :srdce:

Ja mam za sebou zamlkle tehotenstvi, takze ted mam strach uplne ze vseho :zed:.

Zkousela jsem na netu najit neco o tom, zda muze mit ten zanet vliv na kvalitu vajicka, ale nic jsem nenasla :think:. Hold budu doufat, ze neni telo oslabene zanetem a ze se zadari :palec:

• Citovat
  • Upravit
5165