Závazky u mobilních operátorů od 1.4.2020

23392
21.4.20 16:42

Závazky u mobilních operátorů od 1.4.2020

:mavam:,
zakládám diskusi, která mě zajímá, nikde jsem se nedočetla odpovědi na moje otázky, nějak se mi nikde nechce informace hledat, tak snad tady někdo víte víc. Údajně od 1.4.2020 u mobilních operátorů co se týče závazků je to tak, že před skončením smlouvy za jeden měsíc se platí stornopoplatek 5%, dříve bylo tuším 20%, údajně nyní, když někde uzavřete smlouvu, tak je na dobu neurčitou, tudíž nemá žádný závazek, jak je to třeba se smlouvami, které byly uzavřeny před 1.4.2020? Třeba např. O2, nevím jestli pořád, ale automaticky zákazníkům smlouvy prodlužovala o dva roky a když zákazník od nich chtěl odejít, tak platil vysoké stornopoplatky, což mi přijde jako nehoráznost

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11187
21.4.20 16:45
@Klopotkova píše: :mavam:,
zakládám diskusi, která mě zajímá, nikde jsem se nedočetla odpovědi na moje otázky, nějak se mi nikde nechce informace hledat, tak snad tady někdo víte víc. Údajně od 1.4.2020 u mobilních operátorů co se týče závazků je to tak, že před skončením smlouvy za jeden měsíc se platí stornopoplatek 5%, dříve bylo tuším 20%, údajně nyní, když někde uzavřete smlouvu, tak je na dobu neurčitou, tudíž nemá žádný závazek, jak je to třeba se smlouvami, které byly uzavřeny před 1.4.2020? Třeba např. O2, nevím jestli pořád, ale automaticky zákazníkům smlouvy prodlužovala o dva roky a když zákazník od nich chtěl odejít, tak platil vysoké stornopoplatky, což mi přijde jako nehoráznost

Plati to pouze pro mobilni cisla. Pokud danou sluzbu vyuzivas dyl jak tri mesice, tak te musi pustit bez pokuty.
Takze ted od 1.4. zadny smlouvy, u mobilnich cisel, nedavaji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11187
21.4.20 16:45
@Klopotkova píše: :mavam:,
zakládám diskusi, která mě zajímá, nikde jsem se nedočetla odpovědi na moje otázky, nějak se mi nikde nechce informace hledat, tak snad tady někdo víte víc. Údajně od 1.4.2020 u mobilních operátorů co se týče závazků je to tak, že před skončením smlouvy za jeden měsíc se platí stornopoplatek 5%, dříve bylo tuším 20%, údajně nyní, když někde uzavřete smlouvu, tak je na dobu neurčitou, tudíž nemá žádný závazek, jak je to třeba se smlouvami, které byly uzavřeny před 1.4.2020? Třeba např. O2, nevím jestli pořád, ale automaticky zákazníkům smlouvy prodlužovala o dva roky a když zákazník od nich chtěl odejít, tak platil vysoké stornopoplatky, což mi přijde jako nehoráznost

Plati to pouze pro mobilni cisla. Pokud danou sluzbu vyuzivas dyl jak tri mesice, tak te musi pustit bez pokuty.
Takze ted od 1.4. zadny smlouvy, u mobilnich cisel, nedavaji.

Edit. Plati to na vsechny smlouvy pred 1.4.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23392
21.4.20 16:46
@TopSecret píše:
Plati to pouze pro mobilni cisla. Pokud danou sluzbu vyuzivas dyl jak tri mesice, tak te musi pustit bez pokuty.
Takze ted od 1.4. zadny smlouvy, u mobilnich cisel, nedavaji.

A jak je to s pevným internetem?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11187
21.4.20 16:48
@Klopotkova píše:
A jak je to s pevným internetem?

Bohuzel. Zrovna sem to resila. Me konci az za rok a O2 TV, a tam bych musela platit pokutu. Ze zbyvajici castky 5%.

Mylne sem se domnivala, ze to plati i pro net i telku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23392
21.4.20 16:54
@TopSecret píše:
Bohuzel. Zrovna sem to resila. Me konci az za rok a O2 TV, a tam bych musela platit pokutu. Ze zbyvajici castky 5%.Mylne sem se domnivala, ze to plati i pro net i telku.

My máme právě u O2 s pevným internetem technické problémy, fakt mě s.erou, jsme u nich skoro 10 let a chci přejít k místnímu poskytovateli, smlouvu máme do 30.5.t. r., nicméně já osobně, muž ne, jim chci dát ještě šanci a pokud chybu napraví, tak u nich chci zůstat, ovšem zda bude chyba odstraněna do 30.5. je ve hvězdách a poté se mi nechce platit 24×5%, na jejích infolince jsou strašná telata, neinformovaní a dovolat se je tam umění, v kamenných prodejnách většinou nic neví.
Edit: smlouva končí toho 30.5. t. r., výpověď se musí dát nejpozději měsíc předem, t. j. do 30.4.t. r., jinak automaticky prodlouží o dva roky a zda technický problém vyřeší do toho 30.4. je ve hvězdách.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11187
21.4.20 17:02
@Klopotkova píše:
My máme právě u O2 s pevným internetem technické problémy, fakt mě s.erou, jsme u nich skoro 10 let a chci přejít k místnímu poskytovateli, smlouvu máme do 30.5.t. r., nicméně já osobně, muž ne, jim chci dát ještě šanci a pokud chybu napraví, tak u nich chci zůstat, ovšem zda bude chyba odstraněna do 30.5. je ve hvězdách a poté se mi nechce platit 24×5%, na jejích infolince jsou strašná telata, neinformovaní a dovolat se je tam umění, v kamenných prodejnách většinou nic neví.

Ja jsem jela rok bez prodlouzeni smlouvy. Pak mi dali slevu, tak je to zase na dva roky.
Ja bych si to pohlidala, napsala jim na chat a i zavolala, ze to nechces prodluzovat.
Ale jak rikam, me ji neprodluzovali.

Jako ja si zase nemuzu stezovat. Technik z Cetinu prijede i v nedeli a vzdy vsechno vyresili. Po tyhle strance nemam problem.
Do kamenny prodejny uz nejdu. Akorat podrazy. :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64556
21.4.20 19:05

@Klopotkova pokud je smlouva delší než 3 měsíce, sankce za předčasné ukončení se neplatí. Pokud si ovšem vezmete zvýhodněne zařízení - mobil atd, tak se musí doplatit do plné ceny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64556
21.4.20 19:06
@TopSecret píše:
Plati to pouze pro mobilni cisla. Pokud danou sluzbu vyuzivas dyl jak tri mesice, tak te musi pustit bez pokuty.
Takze ted od 1.4. zadny smlouvy, u mobilnich cisel, nedavaji.

Dávají.. Na mobily atd

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64556
21.4.20 19:09
@Klopotkova píše:
My máme právě u O2 s pevným internetem technické problémy, fakt mě s.erou, jsme u nich skoro 10 let a chci přejít k místnímu poskytovateli, smlouvu máme do 30.5.t. r., nicméně já osobně, muž ne, jim chci dát ještě šanci a pokud chybu napraví, tak u nich chci zůstat, ovšem zda bude chyba odstraněna do 30.5. je ve hvězdách a poté se mi nechce platit 24×5%, na jejích infolince jsou strašná telata, neinformovaní a dovolat se je tam umění, v kamenných prodejnách většinou nic neví.
Edit: smlouva končí toho 30.5. t. r., výpověď se musí dát nejpozději měsíc předem, t. j. do 30.4.t. r., jinak automaticky prodlouží o dva roky a zda technický problém vyřeší do toho 30.4. je ve hvězdách.

Placate nesmysly.. Nikdo nic automaticky neprodluzuje, nesmí a to od roku 2017.. Takže v klidu nechte doběhnout smlouvu. Jinak informací už máte ve faktuře, pokud to končí v květnu, tak v únorové, nebo březnové, tam je přesně info, co se stane :mrgreen: :lol: musím se smát těmto info, kdy neznáte ani základní podmínky, ale hlavně že jsou všichni kolem špatní :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64556
21.4.20 19:09
@TopSecret píše:
Bohuzel. Zrovna sem to resila. Me konci az za rok a O2 TV, a tam bych musela platit pokutu. Ze zbyvajici castky 5%.Mylne sem se domnivala, ze to plati i pro net i telku.

Dřív to bylo 20 %.. A snižovala se cena.. Doporučuji snížit na měsíc na minimum a dát výpověď pak..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23392
21.4.20 19:13
@martina.se píše:
Placate nesmysly.. Nikdo nic automaticky neprodluzuje, nesmí a to od roku 2017.. Takže v klidu nechte doběhnout smlouvu. Jinak informací už máte ve faktuře, pokud to končí v květnu, tak v únorové, nebo březnové, tam je přesně info, co se stane :mrgreen: :lol: musím se smát těmto info, kdy neznáte ani základní podmínky, ale hlavně že jsou všichni kolem špatní :think:

O. K., dříve to tak dělali, konkrétně u O2 je komunikace přes operátory šílená.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64556
21.4.20 19:14
@Klopotkova píše:
O. K., dříve to tak dělali, konkrétně u O2 je komunikace přes operátory šílená.

Asi dříve.. Ale to není už od roku 2017.. A to je dost dlouho, si myslím.. O komunikaci raději nemluvit. Ja tecu z vemen v raifce na infolince

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11187
22.4.20 16:02

@Klopotkova tak oprava. Dnes sem mluvila s Vodafonem a ten mi rekl, ze to plati na vsechny sluzby od mobilnich operatoru. Tudiz i na internet.
Jen jedina podminka je a to mesicni vypovedni doba. ;)
Se preptej operatora, ke kterymu chces prejit. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat