1. IVF leden 2010

Napsat příspěvek
Velikost písma:
308
29.1.10 22:30

Jo jo, mne řekli, maximálně rozdíl tak 15min, ale jinak ve stejnou dobu..

myslím , že ty špíčky máme asi všechny :-D :potlesk:

A díky Bohu za ně…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
308
29.1.10 22:32

Teď koukám, že už jsme povídálka..to se jako automaticky mění?..ještě včera jsem byla nováček..tak asi uberu nebo tady budu vyhlášená drbna..ale já se pak nedám zastavit..jsem nějaká nevykecaná…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
308
29.1.10 22:36

Monka to péro si píchám já..jeto pěkně mastný!!Ale chtěla jsem něco šetrnýho, jsem rozmazlená a mudr mi to i doporučila kvůli mému horm profilu..Holt budu trochu víc šetřit…ale je fakt že ceny se trochu všude liší ,ale ve finále prostě každá něco zacvakáme…hlavně aby to bylo s výsledkem!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
57
30.1.10 14:46

:mavam: Ahoj holky,já chodim do MOTOLA a za GONAL,ješte gel a jeden lék jsem platila2500,– a ke gonalu mam i pero,normální injekci bych do sebe nevrazila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1143
30.1.10 19:59

Ahoj Holky, zdravím Vás.Jak se máte?
Monko - co mimísci? Jak se cítíš?Mně nějak pobolívává v podbřišku a jsem taková citlivější, ale manžel je mi oporou, sanžím se být opatrná.

Jinak, já už si nic nepíchám, ale na noc si zavádím takový gel Crinone, když otěhotním, tak celé balení.

Moc Vám holky držím palečky.A přeji krásný večer a hlavně pohodu. :mavam: :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
46
30.1.10 20:26

Teda Market to ti závidím! Já si píchala ten Agolutin až do testování 8-o a bolel jako blázen!!! Fakt jsem měla těch injekcí snad nejvíc z vás všech - to je mazec :jazyk: !!!
Jinak břicho je snad dobré znamení :palec: - to se určitě prcek uhnizďuje :-D .
Já dostala včera „to oné..“ :evil:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1143
30.1.10 20:40

Tinko - ahojky.No je to zvláštní, ale já opravdu tolik asi nepíchám :nevim: Teda injekce :lol:
Píchala jsem si všeho všudy ten týden a teď ten gel.