A čím dráždíš na eMiminu Ty?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
43035
8.7.09 16:01

gabika přestože jsem lékařka, necítím se dost kompetentní na to, abych si sama navrhovala jiné schéma, než jaké je obecně doporučované, protože to není můj obor (Vím totiž, jak komplikovaný můj obor je a jak nesmyslné věci po mě pacienti často požadují). Popravdě řečeno docela obdivuji sebevědomí těch, které se do toho pouští na základě studia internetu. Stejně to mám s názorem na vedením porodu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5021
8.7.09 16:10

Gabiko , osobně tuším, že by očkovací schéma určitě mohlo být dokonalejší (konec konců v různých zemích se liší, čili evidentně není jen jedno možné), ale přesně jak píše Pudloslava, já sama svým dětem si ho měnit netroufnu, vůbec nejsem z oboru.Vedení porodu vnímám trochu jinak, tam je matka hlavní aktér a má do toho co mluvit (tedy aniž bych chtěla zacházet do extrémů, ale porod doma za určitých podmínek za extrém nepovažuju).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23505
8.7.09 16:44

Očkovací schéma a teď se vyjádřím za ty, co ho dítěti změnili a znám je, někdy mění i ti, kteří nemají všechny info jen z internetu. Postup byl shodný, sami si k tomu projdou odbornou literaturu, navštíví pár kapacit, mají info ze zahraničí a konzultují rodinnou anamnézu třeba s rodinným dr. z DE nebo jiného naší kultuře poměrně blízkého státu. Tenhle postup mi příjde o dost zodpovědnější než „já jsem na netu četla, takže to tak udělám.“ Ale berte to jako pohled alternativce, respektuju, že někdo to má jinak a udělá vše podle svého dr. aniž by potřeboval jinou cestu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5527
8.7.09 22:27
stanuska píše: …jo a uši mají moje holky propíchnuté všechny tři

Teď jsem já blbec přemýšlela, kde jim asi tak roste to třetí ucho :lol:

Pudli, tvůj metr je super, ale aktualizovat ho každý den, z toho by mi hráblo!
DuantNefret, kdepak 14! Za dva dny 13. :lol: Měsíců ;)