Aplikace kalorické tabulky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
4421
23.10.17 12:05
@zvidavajanca píše:
@juliettee
Máš to celkově blbě nastavený. Příjem 3520 kJ - reálné jedině v případě, že seš na vozíku.

A kolik bych teda měla správně mít? :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3711
23.10.17 19:32

@juliettee
Jdu si pro kouli, vydrž.

Zkus třeba iifym kalkulačku na iifym.com.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15575
16.1.18 21:57

Prosím poraďte, jsem začátečník v zapisování do kalorických tabulek. Vložím fotku analýzy za poslední tři dny, je to správně nebo ne? Moc jim nerozumím ještě :lol: Děkuji za reakce :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
583
17.1.18 09:43

Kalorické tabulky by sis měla upravit sama pro sebe na míru. Jejich defaultní nastavení není úplně dobře.
Za prvé zruš ty odečítají hodnoty (trávení atd., nevyplňuj žádné spalovací aktivity).
Rozložení živin by mělo přibližně 30-40-30% - bílkoviny, tuky, sacharidy.
Pak si ověř svůj výdej - měla bys znát hodnotu svého bazálního metabolismu a podle aktivity a cíle si spočítáš denní výdej.
Když chceš redukci, vynásobíš x 0,85
Podle množství aktivity pak přidáváš (př. malá aktivita trénink cca 1 týdně x1,2, lehká aktivita 2-3 pohyb týdně x1,375, 4-5tréninků týdně x1,55..)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10726
18.1.18 08:11

@Fally123 proc ma zrusit odcitaci hodnoty,_ spalovani, traveni?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10726
18.1.18 08:13

@juliettee 3520 :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4421
18.1.18 11:09
@tasa píše:
@juliettee 3520 :zed:

No tak pardon že jsem se v tom hned ze začátku nevyznala :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
583
18.1.18 11:14
@tasa píše:
@Fally123 proc ma zrusit odcitaci hodnoty,_ spalovani, traveni?