Chci shugarmámu, ale nikoho nemohu najít.

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1.1.22 22:38

Chci shugarmámu, ale nikoho nemohu najít.

Ahojte, je mi 18 a jsem student. Už relativně dlouho se snažím najít někoho, s kým bych měl zvláštní vztah. To víte student toho moc nemá, ale libí se mi jak se říká ženy za vodou, co si chtějí užívat. Už nevím, kde někoho takového, kdo by to chtěl praktikovat pravidelně najít. Mám účty založeny snad všude, ale stále nic.
Chtěl jsem se přesvědčit, že je to špatně, ale jinak zkrátka nejsem šťastný
:andel: :cert:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
200
1.1.22 22:42
@Chcishugarmamu píše:
Ahojte, je mi 18 a jsem student. Už relativně dlouho se snažím najít někoho, s kým bych měl zvláštní vztah. To víte student toho moc nemá, ale libí se mi jak se říká ženy za vodou, co si chtějí užívat. Už nevím, kde někoho takového, kdo by to chtěl praktikovat pravidelně najít. Mám účty založeny snad všude, ale stále nic.
Chtěl jsem se přesvědčit, že je to špatně, ale jinak zkrátka nejsem šťastný :andel: :cert:

Sorry ale ty nemáš rodiče brigáda? To se fakt chceš prodávat?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
200
1.1.22 22:43
@Chcishugarmamu píše:
Chtěl jsem se přesvědčit, že je to špatně, ale jinak zkrátka nejsem šťastný :andel: :cert:
Sorry ale ty nemáš rodiče brigáda? To se fakt chceš prodávat?
@Chcishugarmamu píše:

A šťastný nejsi proč? Protože si nemůžeš zasoutěžit nebo že nemáš prachy

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
200
1.1.22 22:43
@Cizinka1 píše:
A šťastný nejsi proč? Protože si nemůžeš zasoutěžit nebo že nemáš prachy

Pardon zasoulozit

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
277
1.1.22 23:02

Tak v tomto funguje nejen u nás ale celosvětově nerovnoprávnost. Kdyby si osmnáctiletá holka založila kdekoliv profil s požadavkem, že hledá staršího sponzora, tak bude nabídky přehazovat vidlemi. :P