Dětský autismus?

Napsat příspěvek
Romana76
7.7.13 22:22

Tak myslite, ze to bude v pořadku?
Já jsem s toho uplne vyřízená a hlavne unavena, Simonek me bere strasne moc sil. Hlavne'tady moc deti neni, takze si nema s kym hrat.
Dneska jsem byla s prately v kempu a tam byly klouzacky, houpacky atd…videl tam deti a hned tam bezel, vylezl na klouzacku a zacal tam blbnout (jecel'kopal do klouzacky a smal se),a vedle nej stali chlapecci, kterym bylo 5a 8 let a rikaji mi, co je klukovi, ze se takle chova?
A ze me vypadlo, ze zkousi hlasivky a ma moc energie a jeste to neumi spravne vyuzivat. Tak takle blbne…
No bylo mi hrozne, asi uz me s toho hrabe a moc ho studuji a branim!!
Ja doufam, ze to bud jen opozdene mluveni!
A jeste jsem se chtela zeptam, malej ma podstoupi cetečko a nevim zda mu ho mam nechat udelat. Četla jsem o tom, že takle mali kdyz to podstoupi, tak se mu muže rozject ten autismus…
Co mylite?
Děkiji všem, ze mi odepsali. Moc si toho vážím!

• Nahlásit
  • Citovat
Romana76
7.7.13 22:33

Pro zikado:

Dekuji, ze jsi odepsala, jen jsem ti chtela rict, ze muj chlapecek nema, vubec ten ocni kontakt, ikdyz je pravda, ze jsem mu zacala davat kazdej den sirup (omega3- martanci ) a je oneco lepsi
Dokonce dneska, kdyz jsem mu rekla, at donese tete klice odnesl. Byla jsem v soku, bud to byla nahoda a nebo mi rozumel- buh vi -:))
Jsem strašne rada, ze mi nekdo odepsal, pripadam si, že na to nejsem sama.
Dekuji všem!!!

• Nahlásit
  • Citovat
16.7.13 09:19

Ahoj,

já teď budu syna objednávat k dětské psycholožce. Se synem to nikdy nebylo jednoduché, ale tak nějak všechno se zhoršilo nástupem do školky v září. Teď už si s ním dost často nevíme rady, hlavně v kolektivu. Internet je samozřejmě zrádný a člověk si z toho lehce vydedukuje, že právě jeho dítě může mít to nebo to, a i když já mám samozřejmě taky podezření, zatím si nic nepřipouštím a uvidíme po návštěvě psycholožky, možná se moje podezření potvrdí, možná nám taky jen poradí, jak na syna…