Femigard

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1287
22.9.12 19:26

Ivíííí

Aha, tak to mě mrzí :( To my už máme pejska pět let-je to naše zlatíčko největší!!!A určitě bude i super společník a parťák k miminku :palec:
To my jsme se tedy takhle klasicky o miminko vlastně nikdy nesnažili(nemám ten pojem vůbec ráda :? ), ale spíš jsme tomu prostě nechávali volný průběh. Já jsem třeba do té revize o žádných ovulačních testech ani nevěděla, to jsem začala zmatkařit až potom, co se mi přihodilo to zamlklé těhu.
Ono opravdu není dobré se na to tak moc soustředit-prostě si říct, že to není ten hlavní střed života..i když je to těžké, tak to opravdu jde.
A kolik je ti let? Mně 28 ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
598
22.9.12 19:27

A kde si to zadám to „zobrazovat podpisy“? jsem tu nováček tak se ještě rozkoukávám :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1287
22.9.12 19:31

Ivíííí

Máš to v tom tvém nastavení. U té položky Zobrazovat podpisy jen zaklikneš „ano“ a měl by se ti tam ten můj metřík objevit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
598
22.9.12 19:34

Ano taky jsem ráda za naši fenečku je to zlaticko ikdyz nekdy pekny raubir :cert: no ten minuly rok jsem to taky neresila nijak moc sice jsem si koupila testy jak ovu tak tehotenske a pak jsem narazila na lubrikacni gely pro otehotneni ktere pomahaji spermiim tam lepe vklouznout :oops: ale vubec jsem je nijak nevyuzivala ..taky jsem kdyz jsem si ted zadala do vyhledavace pomoc v těhotenstvi hleděla kolik je různych věci atd..ale to by clovek nevydelaval na nic jineho :) neznam ani tady ty vsechny zkratky ktere tady maji 8) mě je 22 asi si řekneš, že mam ještě čas ale po miminku už toužim delsi dobu navic jsem to doma nikdy neměla moc dobre a tak nějak celkově se těším na svou vlastní rodinu navic i muj přitel je o dost starši odemě :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1287
22.9.12 19:42

Ivííí