GENNET Liberec

Napsat příspěvek
Velikost písma:
545
4.1.17 13:09

@Lucie343 paani já čekala tisíce. Takže není vše ztraceno? Mám hrůznou představu že neovuluju takže žádný mimi nebude :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1688
4.1.17 13:15

@Kuhnice s největší pravděpodobností ti srovná cykly utrogestanem ( ten už bereš a podle mě ti ho nechá), pak ti udělají krevní testy a muži taky, udělají vám genetiku a tobě hormonální profil, pak ti nabídnou IUI…(určo do toho jdětě.)…máš nárok na 6 IUI, co ti hradí pojišťovna, pak jsou další na vlastní náklady a stojí kolem 2 000,–… pokud nebudeš mít na ultrazvuku vidět Folikuly, nasadí ti Clostilbegyt, kterej ti je pomůže ve vaječníkách udělat, a když budeš správně nastimulovaná a folikul bude dost velky, píchneš si injekci do bříška ( Prehnyl) a za 1-2 dny se dostaví ovulace a udělají vám IUI…:) :dance:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
545
4.1.17 13:22

@Lucie343 prosimtě a co je to IUI? Jsem amatérka zatím ještě :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1688
4.1.17 13:27

@Kuhnice IUI je Inseminace a to znamená, že až budeš mít ovulaci, tak ti katetrem stříknou spermie přímo do dělohy, aby se ty spermie dostali snáz k vajíčku, který by už mělo být někde ve vejcovodu. Ale šance jsou malé…ale je dost případů kdy se to povedlo…musíme být trpělivé. :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
545
4.1.17 14:28

Moc ti dekuju za info, doufam ze to treba pujde prirodne kdyz mi rozhejbaj ovulku. Obrnim se teda trpelivosti :-) dekuju :*

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1688
4.1.17 14:33

@Kuhnice …přeju ti, aby se to povedlo přirozeným způsobem, ale IUI nebolí a je to víc pravděpodobný, než obyč. sex..:) A trpělivost holka budeš hodně potřebovat.. :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
407
6.1.17 08:57

Zdravím Vás tu :mavam:

Nevíte některá náhodou, jak je to s parkováním u Gennetu Liberec, jestli už se tam může parkovat normálně a nebo stále jen ti co jdou pod narkozu???

Děkuju za odpovědi :mavam:

• načítám...