Hubnutí s Jillian - Body revolution

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Marcela 812
Povídálka 43 příspěvků 08.06.19 21:20
Hubnutí s Jillian - Body revolution

Zdravím, :P
po dlouhém odhodlávání jsem se rozhodla se sebou něco dělat a chci zkusit program od Jillian Michaels Body Revolution. Zajímá mě, zda je tu někdo, kdo cvicčil pouze podle tohoto 12ti měsíčního programu a relativně dodržoval i stravu, ale necvičil k tomu nic jiného (ani třeba běh). Jak rychle se objevily první výsledky na váze i na vzhledu? :think: Ve cvičení jsem spíše začátečník a z dřívějších pokusů o cvičení nějaké ty svaly jsou, ale pod vrstvičkou tuku. Přála bych si za ty tři měsíce shodit 15kg a trošku i zpevnit. :D Je mi 19 let a mám 79kg.Moc vysoká nejsem, mám 164cm.Chci cvičit tento program, dodržovat stravu a občas nějaká ta delší procházka a samozřejmě pohyb na brigádě. :kytka:

Reakce:
onajeblond
Ukecaná baba ;) 1607 příspěvků 1 inzerát 08.06.19 21:25

Záleží na co je ted momentálně tělo zvyklé, zda necvičíš vubec nebo jsi v poslední době necvičila, tělo to přijme rychleji a začně téměř pracovat se všema cvikama, Jill je celkem drsné trenér, ale super, každopádně ze začátku bych spíš zahájila s 30 day shred, je to měsíční program cca na 25 minut každý den střídá se po 10 dnech levely, když budeš ten silnější mužeš dělat těžší cviky které předcvičuje ta jedna nebo lehčí ta druhá, myslím si, že když pozměníš stravu a začneš se víc hýbat, samo o sobě to bude velký plus, cvičení je super aby jsi nevisela, budeš mít hezčí tvary a hlavně získáš fyzičku, to můžu potvrdit sama za sebe :)

Marcela 812
Povídálka 43 příspěvků 08.06.19 21:30