Klinické centrum Iscare

Napsat příspěvek
Velikost písma:
998
14.4.13 17:08

@Shari81 a co kočárky, já furt očáhávám a koukám a je toho tolik, nechceme dát horu peněz zbytečně, ale aby byla spokojenost… tak koukám a nevím :think: :think: a postýlku bych chtěla bílou, jsem koukala na mmb, tam se mi líbila taková tm. hnědá s bílou:-)))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6419
14.4.13 22:30

@Slunicko81 my teď vybíráme už jen ze dvou: Depemo Apollon a Firkon Verano Long, ten první má funkci houpání a snadno se rozloží, na ten druhý se teprv půjdeme podívat…a postýlka: http://kouzelnypelisek.cz/…transformers?…
je to kombinace a dítěti to vydrží až do zhruba 12 let…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
40
15.4.13 00:07

Ahojky, tak 13. 4 jsem byla na UZV a sliznice 8 mm takže ve středu KET:-) necháme si zavést 2 mimisky:-) musím jim pak domluvit, že se musí udržet ;-) jinak se omlouvám, že jsem nenapsala dřív, ale studuju dálkově VŠ a mám toho teď moc… A jak se jinak máte? Jíťa

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
998
15.4.13 11:01